Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar og amp dag


M.A.K.S

Anbefalte innlegg

Vel, strengt tatt er gitaren brukt, men for meg er den ny tongue.gif

Var på påskeferie i Paris og hadde hotell midt i bydelen der de aller fleste musikk-butikkene ligger.

(Det samme området er for øvrig fullt av sex-sjapper og strippe klubber om kvelden..)

Hadde i utgangspunktet ikke planer om å kjøpe noe som helst, men fikk plutselig øye på en PRS Standard 24 til en hyggelig pris..

Måtte selvfølgelig prøve, og det burde jeg sikkert aldri gjort for enden på visa ble at jeg kjøpte den laugh.gif

12299_419091265169_635330169_5856236_7698533_n.jpg

Og da jeg kom hjem hadde jeg fått pakke fra Fotophono:

12299_419066715169_635330169_5855502_6271532_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor ligger butikkene?

Skal dit i sommer...

Jeg var i Paris for et par år siden. Disse gitarbutikkene var samlet i et område i nærheten av Moulin Rouge. Etter litt leting på Google Maps, har jeg kommet frem til at gaten trolig heter Rue de Douai. Gå inn på google maps og søk på følgende: guitar, rue de douai, paris. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga rundt omkring 1200 Euro.

Det viser deg å være et sant lite hel...e å få til et skikkelig bilde av fargen tongue.gif Den kalles iallefall "platinum silver" og jeg synes den ser knall ut cool.gif

For å finne butikkene tar du bare metroen til stasjonen som heter Pigalle, du bør kunne se endel butikker med en gang du kommer ut fra stasjonen.

@Troll:

Det låter konge, men dessverre har jeg ikke fått guffa på skikkelig enda.. Da får jeg nok det meste av naboer på nakken for Riveraen spiller høyt!! tongue.gif

@Jowasv:

Kommer nok aldri til å selge Luke'n min, lurer faktisk på å skaffe meg enda en, med piezo ninja.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.