Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Billigstrenger


jonta

Anbefalte innlegg

Har prøvd de, de er ikke bra! Kvaliteten er helt forferdelig! Veldig liten klang, de føles billige og ryker med en gang!

Jag är inte alls enig där. Jag tycker att de är skönare än tex Elixir och jag har inget problem med hållbarheten. Jag byter oftast strängar nån dag innan ett gig och bortsett från det så byter jag nästan aldrig strängar, jag kan inte huske den senaste gången en sträng rök sen jag började använda Thomanns.. och jag slår ganska hårt. Men smaken är, som tur är, som baken :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är inte alls enig där. Jag tycker att de är skönare än tex Elixir och jag har inget problem med hållbarheten. Jag byter oftast strängar nån dag innan ett gig och bortsett från det så byter jag nästan aldrig strängar, jag kan inte huske den senaste gången en sträng rök sen jag började använda Thomanns.. och jag slår ganska hårt. Men smaken är, som tur är, som baken :) .

Du spiller jo Punk Mathias, så du behøver jo ikke tenke på om strenge er "in tune".. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ghs' Gilmour signatursettene er ganske billige. Man får dem akkurat nå til 59 for settet hos Gitarbutikken.com. Inkl. frakt, faktisk.

Bruker selv 10.5-50-settet på min Les Paul-lignende gitar (dette tenderer mot slinky top heavy bottom, fett i bassen samtidig som det ikke føles stivt i de tynneste strengene), og har 10-48-settet liggende for bruk på min kommende DIY-prototype.

Strengene endrer litt karakter etter noen timers spilling, men det er vel vanlig med de fleste strenger. Nye på gitaren er lyden veldig "crisp", nesten i overkant, men etter litt spilling blir de mer "harmoniske".

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.