Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

CoolCat


Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste fått prøvd ut flere av Danelectro sine CoolCat-pedaler, og har selv kjøpt noen av de. Må bare si at det er noe som kan anbefales sterkt. De er ikke spesielt dyre, har true bypass, og låter ganske kult (i alle fall de jeg har prøvd. :P).

Spesielt digger Vibe. Det er en slags vibrato/tremolo/chorus-aktig effekt, som jeg ikke har prøvd noe tilsvarende før. Ellers er både tremoloen og choruspedalen ganske gode pedaler, spesielt til prisen ;)

Er det noen andre som har prøvd/liker disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos billige pedaler..

Jeg venter i spenning på Visual Sounds nye "billig-serie" Garage tone

De skal ligge på $40-$60, mulig jeg kjøper en trem når de blir lansert (midten ev mars, så de kommer vel snart)

Jeg har kjøpt en Cool Cat tremolo, og den gjør jobben. Er sjelden jeg bruker tremolo, og da gadd jeg ikke legge tusenlapper på dette. Fikk den for prisen av en T-skjorte på Carlings, så det er lett verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Vibe, Metall og Drive, må si jeg er veldig fornøyd. Spes den viben er veldig kul. Ellers kan jeg jo legge til at jeg bruker endel av de gamle danelectroboksene også, og bruker dem på mye annet enn gitar (les: støy), så hifikvalitet er ikke sånn superviktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har i det siste fått prøvd ut flere av Danelectro sine CoolCat-pedaler, og har selv kjøpt noen av de. Må bare si at det er noe som kan anbefales sterkt. De er ikke spesielt dyre, har true bypass, og låter ganske kult (i alle fall de jeg har prøvd. :P).

Spesielt digger Vibe. Det er en slags vibrato/tremolo/chorus-aktig effekt, som jeg ikke har prøvd noe tilsvarende før. Ellers er både tremoloen og choruspedalen ganske gode pedaler, spesielt til prisen ;)

Er det noen andre som har prøvd/liker disse?

Anbefaler du meg å kjøpe meg de i Usa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.