Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønsker å teste noen amper.


Kossoff

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er for tiden ute etter en god amp til live og bandøving. Hvis noen i Bergen har en amp som jeg kunne testet, hadde det vært utrolig greit. Har hevet ut dem som er ekstra interessange.

Jeg er interessert i å sjekke ut:

65 Amps

- London

- Soho

- Lil' Elvis

Suhr Badger

Carr Slant 6V

3 Monkeys Orangutan

Dr. Z

- Z-28

- Charmen Gia

- Route 66

Marshall

- JCM 800

- JTM 45

- Bluesbreaker

Vet at dette kanskje er et "long shot", men artig om noen hadde mulighet til å vise meg hvordan disse ampene låter gjennom andre "ører" enn youtube.

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ihvertfall tatt meg en tur innom Hagstrøm med den listen din. JCM800 har de garantert. Men litt usikker på de andre. Syns jeg har sett en del boutique merker der, men husker ikke helt hvilke. JCM800 er ihvertfall ikke noe særlig stress å finne =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet sansen for Hagstrøm. De har lite utstyr jeg liker (les. lite boutique), butikken har blitt med i en kjede som kjører på med masseproduksjonsvarer og de er blitt mer opptatt av profitt en fornøyde kunder. Og du får aldri sitte ifred en liten stund lengre. Jeg får rett og slett ikke testet utstyret på en måte som tilfredsstiller meg. Det betyr gjerne i ro og mak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ihvertfall tatt meg en tur innom Hagstrøm med den listen din. JCM800 har de garantert. Men litt usikker på de andre. Syns jeg har sett en del boutique merker der, men husker ikke helt hvilke. JCM800 er ihvertfall ikke noe særlig stress å finne =p

De har ikke JCM800. Iallefall ikke i butikken til utstilling / prøving. De har DSL50 og jcm800 KK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, nå har ikke jeg vært der på et par måneder. Men jeg har som oftest hatt mulighet til å prøve utstyr så lenge som jeg vil og de har virkelig fått mye nytt utstyr siden de oppgraderte butikken. Men liker man ikke den type utstyr, så suger det litt for deg =p

Kundeservicen har taps seg litt i det siste da.. Spør man etter noe, så anbefaler de det dyreste. Menmen.

Semperfi: Så vidt jeg husker det, så er det bare 2 gitarbutikker i Bergen. Hagstrøm og MM. Tar jeg feil, så har jeg gått på een kraftig smell gjennom de årene jeg har spilt gitar.. =p

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke i Bergen, dessverre. Tror Arne hadde tjent mye mer om han hadde hatt den samme butikken i Bergen eller Oslo.

Tror Arne hadde fått magesår av alle de 14 år gamle Metallica-fanboysa som skulle ville teste de svindyre gitarene hans =p Nei hadde jeg drevet Vintagegitar hadde jeg nok holdt meg unna de store byene jeg og, så man kan gi ordentlig service til de seriøse kundene som kommer innom. Mannen sender deg jo t.o.m. amper i posten så du kan få prøve dem!

On topic: Jeg har en z-28 du kan få prøve om du noengang er i Hamar-området ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.