Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fy Flate--sjekk videoklipp av treig gitarist


ke2

Anbefalte innlegg

Herregud folkens. unn fyren å briefe litt da. han kan sikkert spille utrolig mye annet' date=' og med den teknikken er det stor sannsynlighet for at han spiller vanlige ting bra også. og nilsefix: man bør helst ha noe å stille opp med imot for å kritisere folk såpass. etter min mening da.

men det er min og bare min..

hmm..

japs. bare min[/quote']

Joa, din bælle, men det forandrer jo ikke engang ørlite på det faktum at det klippet der var kjiiiipt. Som sagt, unner fyren all den teknikken han har. Og det er mer enn de aller fleste. Men jeg kan fint si at det der var usedvanlig kjedelig selv om jeg ikke kan spille fort på gitar selv.

Dessutten har jeg lappen.

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den fyren der har sikkert tilbrakt hundretusenvis av timer med gitaren på fanget. du blir bare ikke så forbanna rask uten å gjøre det, men jeg lover dere, alle dere som disser speed gitaristene: de er helt forbanna sikkert mye bedre enn dere noen gang kommer til å bli. Den fyren der er definisjonen på en ekte gitarist. en mann som han ofret kjærester og jobber til fordel for å kunne komme ett par skritt nærmere å mestre gitaren, og om noen mener att de mestrer den bedre enn ham, kappspill med fyren! å kunne spille raskt er også en ting mann må kunne for å mestre instrumentet. greit nok, det han gjorde var både smakløst og kjedelig, men han gjorde det for å vise hva han KAN gjøre. Fyren kan sikkert spille bedre linjer enn noen her, og han kan sikkert spille bortimot hva som helst med de hendene der, for når du øver så sinnsykt mye som fyren åpenbart har gjort har man nødt til å plukke opp en ting eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fyren der har sikkert tilbrakt hundretusenvis av timer med gitaren på fanget. du blir bare ikke så [sensurert] rask uten å gjøre det' date=' men jeg lover dere, alle dere som disser speed gitaristene: de er helt [sensurert'] sikkert mye bedre enn dere noen gang kommer til å bli. Den fyren der er definisjonen på en ekte gitarist. en mann som han ofret kjærester og jobber til fordel for å kunne komme ett par skritt nærmere å mestre gitaren, og om noen mener att de mestrer den bedre enn ham, kappspill med fyren! å kunne spille raskt er også en ting mann må kunne for å mestre instrumentet. greit nok, det han gjorde var både smakløst og kjedelig, men han gjorde det for å vise hva han KAN gjøre. Fyren kan sikkert spille bedre linjer enn noen her, og han kan sikkert spille bortimot hva som helst med de hendene der, for når du øver så sinnsykt mye som fyren åpenbart har gjort har man nødt til å plukke opp en ting eller to.

Joa, men vær så snill, vi diskuterer det spesifikke klippet, ikke hva han kanskje kan gjøre med den teknikken!

Faktum er at det der var kjedelig, uinspirert, mekanisk og urent. All respekt for alt arbeidet han har lagt ned. Jeg kommer aldri til å bli så rask som han, så nei jeg kommer ikke til å kappspille. Og jeg kommer sikkert aldri til å bli noen annerkjent musiker heller.

Men det hindrer meg ikke i å si at jeg ikke drømmer om å spille sånn som han gjør på det klippet. Ikke noe mer enn jeg drømmer om å bli trailersjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Artig diskusjon dette..

Enig i at han kun har vist kjapphet, å at det var rimelig kjedelig.

Ikke lett å vise variasjon når man spiller så raskt heller da.

Men litt dumt å diskutere hva man tror han kan..

Vi får holde oss til det vi ser.

Men det er jo ikke vanskelig å skjønne allikevel, at bak sånn kjapp teknikk ligger også mange andre teknikker.

En begynner jo stort sett med grunnleggende ting når man øver seg opp.

Men vi får vel holde oss til det som er basisen til diskusjonen, nemlig klippene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.