Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fy Flate--sjekk videoklipp av treig gitarist


ke2

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tingen me å spille fort er at du kanke bruke det i tide og utide, alt må liksom ha en sammenheng for at det skal bli fint.

Her må jeg f.eks slakte 16-delene til Petrucci som som oftest ikke er særlig melodiøse eller kule.

Fart og god teknikk er ofte kult, men har du liksom ikke det estetiske der så blir det bare feil, vertfall for meg.

For at jeg skal synes at f.eks en solo er fin må det bygges opp gjerne sakte først, for så å trø til litt mer etterhvert. Vibrato er VELDIG viktig, soloer uten vibrato mangler som oftest noe. Fin bending er viktig og rene løp er viktig. Alt dette spørs jo hvilken sjanger du spiller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jopp.

En annen ting med denne fyren, var det at han spilte for fort.

Det låt ikke bra.

Det var kjapt, men litt for kjapt for han.

Skal man briefe utelukkende med teknikk, må det i alle fall låte 100% rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud folkens. unn fyren å briefe litt da. han kan sikkert spille utrolig mye annet, og med den teknikken er det stor sannsynlighet for at han spiller vanlige ting bra også. og nilsefix: man bør helst ha noe å stille opp med imot for å kritisere folk såpass. etter min mening da.

men det er min og bare min..

hmm..

japs. bare min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud folkens. unn fyren å briefe litt da. han kan sikkert spille utrolig mye annet' date=' og med den teknikken er det stor sannsynlighet for at han spiller vanlige ting bra også. og nilsefix: man bør helst ha noe å stille opp med imot for å kritisere folk såpass. etter min mening da.

men det er min og bare min..

hmm..

japs. bare min[/quote']

Haha! Bare for å gi litt skryt til Nilsefix, han er jo en genial musiker i motsetning til han tufsen der... Se på litt av Nils du! Nils har hvertfall klang! Å klang er alt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.