Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender kassegitar


antos

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe meg en ny kassegitar. Prisklasse 1000 - 1500 kr. Blir bare brukt til hjemmebruk. Har kikket litt på Fender CD-60 i sort. Noen som har erfaringer med denne? Lurer på å handle den over nett.

Har en fender stålstreng som er noen hundrelapper dyrere fordi den kan kobles til forsterker.

Har sett på den du tenker på, hvis det er en stålstreng.

I så fall holder gitaren lenge (hvertfall for meg) og er som en stålstreng skal være.

Kjøpte min i sverige.

Hvis du skal handle over nett er nok gitarhuset.no et godt sted å kjøpe den.

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fender kasse gitar,ikke den cd-60 som de selger nå,men en dg-5,var den som var i de "pakkene" før cd-60 kom,så regner med det er noe ala samma greia.

Min har ikke mic,men funker helt greit til sin bruk,er "klimpregitaren" min,grei å ha med på hyttetur,båttur osv,ikke den gitaren det er farlig med riper og sånt for min del,

Lyden er synes jeg er bra til den prisen,og kvaliteten virker grei,ikke noe bånd som stikker ut og halsen har holdt seg rett og fin ,har vel hatt den i 3 år,og den holde rnok i mange til,såvidt den ikke detter i sjøen eller noe:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg presse på deg en av mine kassegitarer? Hehe, Savannah stålstrenger, absolutt bra gitarer og fått mye skryt av folk som kan mye mer på gitar en meg (Ofte og kalt gitarister), Selger for 1200kr, helt som ny.

Har desverre allerede kjøpt gitar :)

Endret av antos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.