Web Analytics
Jump to content

Fender kassegitar

antos
 Share

Recommended Posts

Lurer på å kjøpe meg en ny kassegitar. Prisklasse 1000 - 1500 kr. Blir bare brukt til hjemmebruk. Har kikket litt på Fender CD-60 i sort. Noen som har erfaringer med denne? Lurer på å handle den over nett.

Har en fender stålstreng som er noen hundrelapper dyrere fordi den kan kobles til forsterker.

Har sett på den du tenker på, hvis det er en stålstreng.

I så fall holder gitaren lenge (hvertfall for meg) og er som en stålstreng skal være.

Kjøpte min i sverige.

Hvis du skal handle over nett er nok gitarhuset.no et godt sted å kjøpe den.

Edited by ovl

Jeg har en fender kasse gitar,ikke den cd-60 som de selger nå,men en dg-5,var den som var i de "pakkene" før cd-60 kom,så regner med det er noe ala samma greia.

Min har ikke mic,men funker helt greit til sin bruk,er "klimpregitaren" min,grei å ha med på hyttetur,båttur osv,ikke den gitaren det er farlig med riper og sånt for min del,

Lyden er synes jeg er bra til den prisen,og kvaliteten virker grei,ikke noe bånd som stikker ut og halsen har holdt seg rett og fin ,har vel hatt den i 3 år,og den holde rnok i mange til,såvidt den ikke detter i sjøen eller noe:) hehe

Kan jeg presse på deg en av mine kassegitarer? Hehe, Savannah stålstrenger, absolutt bra gitarer og fått mye skryt av folk som kan mye mer på gitar en meg (Ofte og kalt gitarister), Selger for 1200kr, helt som ny.

Har desverre allerede kjøpt gitar :)

Edited by antos