Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Klang


Anbefalte innlegg

TC electroniks m300 er jo ikke så dyr... skal du ha noe som er enda billigere.. Behringer Virtulizer(er ikke sikker på om denne kun tar trs(jordet "stereo" jack) eller ikke..)

ellers brukt.. bør ha midi inngang så du kan koble til et midi-brett for fotstyring... det ligger en post om midi-brett en eller annen plass her.. kanskje under forsterkere?

av pedal tinger så er jeg ikke så veldig inn på hva som lønner seg.. føler selv at en ikke bør ha for lange ledninger i fx-loopen... pedaler kan derfor være vanskelig å styre når en spiller live...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du klart sier at du vil ha klang og ekko, og at du ikke bruker noe annet, så kjøpe seperate bokser. Da sparer du mye trøbbel, du får mest sannsynlig bedre lyd/kvalitet på akkurat det du skal bruke(klang og ekko) , og sist men ikke minst, du kan velge akkurat den klangen, de funksjonene du vil. Hvis du blir misfornøyd med en klang i en multieffekt, men synes ekkoen er dritbra, så er jo det litt høl i huet. Kjøper du seperate bokser kan du selge de hvis du ikke liker de.

Jeg skal selv fullføre pedalbrettet snart, og skal anskaffe akkurat "det jeg trenger", det jeg har vurdert å prøve ut:

- T-rex replica (Fittedyr, men må være sykt bra, alle sier at det er den beste delayen de har prøvet)

- Carl Martin Delaya 2, (det har kommet en ny en også Delaya XL ellernoe)

Finn deg ordentlige kvaltitetsbokser med en gang, så er du kvitt bryderiet, og har en boks du kan ha livet ut. Jeg styrer unna bosspedalene av rent prinsipp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg ordentlige kvaltitetsbokser med en gang' date=' så er du kvitt bryderiet, og har en boks du kan ha livet ut. Jeg styrer unna bosspedalene av rent prinsipp :P[/quote']

Ehh...noen spesiell grunn eller prøver du å leke "tøff"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.