Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppsett av Schecter C-7 FR ?


Nirvana

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte veldig nylig (to dager siden) en helt ny Schecter C-7 med floyd rose. I begynnelsen så alt til å være bra, men jeg fikk en død note på 3 båndet på den nederste E strengen. Jeg adjusterte litt på floyden for å prøve å høyne strengene fra halsen litt, men etter jeg ordnet opp i problemet kom ett nytt. De to største basstrengene, den øverste B strengen og den øverste E strengen begynte å skurre ani båndene voldsomt. Jeg får ikke til å høyne mer på floyden, og det blir uannsett ekstremt vanskelig å spille når strengene er så langt fra halsen. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg kontakte eller besøke en butikkjede å spørre om hjelp, eller er det noe lettere som jeg kan gjøre for å løse opp i problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er strengene ani i pickupene?

Nei, jeg mener de er ani de øverste båndene på halsen. Jeg får også av og til skurring når jeg holder nede første båndet på B eller E strengen.

Strengene er D'Addario som jeg mener er gode strenger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ani? Bare jeg som lurer på hva "ani" er?

EDIT: Sjekka wikipedia.. "Ani er i etruskisk mytologi himmelens gud."

Jaha

Beklager, jeg utrykkte meg kanskje feil. Etruskiske guder var ikke det jeg siktet til. Om du ikke skjønner ani, kanksje "være inntil, sånn at to ting berøres" funker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.