Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Favoritt oppsettet ditt. Hva er et must !!!


Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til rockeblues:

Fender strat 91 USA m/texas specials og 012 - 052 strenger --> Reverend Drivetrain Overdrive --> Ibanez Ts9 --> Marshall JMP Artiste 100w 1974 m/jcm 900 4x12 kab.

Da snakker vi trøkk!

Til rock:

PRS Custom 22/PRS Swamp Ash Special --> digitech preamp --> MESA 50/50 Sluttrinn --> marshall jcm900 4x12 kab. evt. et par vrengbokser og en wah wah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg TRENGER er en LesPaul og en Marshall. Fin clean, bra blues tone, flott til balleriff. Knallert.

Det jeg vil ha er en Explorer til, et Mesa 50/50 sluttrinn for å fullføre Mesa riggen, et rack og stativ til gitarene... Men kan tenke meg et par kabinetter til også. Ellers er jeg fantastisk fornøyd med alt jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Her koster vi opp gamle tråder som bare juling!

Uansett:

Det jeg TRENGER er en LesPaul og en Marshall. Fin clean, bra blues tone, flott til balleriff. Knallert.  

Det jeg vil ha er en Explorer til, et Mesa 50/50 sluttrinn for å fullføre Mesa riggen, et rack og stativ til gitarene... Men kan tenke meg et par kabinetter til også. Ellers er jeg fantastisk fornøyd med alt jeg har...

Virker som du skrev dette her før du fikk prøvd en ENGL? :D Husker jeg siklet på både marshall og mesa før i tiden... Nå til dags lurer jeg på hvordan i huleste folk kan betale for slikt møl :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.