Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pod


Onizuka

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg POD XT på Fredag og må si jeg er veldig fornøyd!

Eneste er at jeg har knotet litt med Cubase SX og POD.. Men tror det er noe fuck med USB her :-)

Fungerer halvveis nå hvertfall!

Anbefaler på det sterkeste å kjøpe POD XT om du spiller mest for deg selv hjemme osv.

Vet ikke hvordan den er til "band-bruk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal kjøre en pod i rack, så vil jo det funke bra også.. men det ville kanskje vært lurt å skaffet et transistor slutt-trinn, som ikke farget lyden like mye som enkelte andre. ihvertfall om enskal bruke den mer enn en preamp... kunne vært morsomt om noen hadde eksprimitert litt og lagt ut samples.. men det er vel ikke så mange med en 5-6 forskjellige sluttrinn.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke no peiling på sånne ting' date=' men den ser ikke veldig brukervenlig ut hvis du starter band og slikt. hvis du skal bytte i farta, bør du være kjapp:P men sikkert bra til opptak og slikt.[/quote']Hvis du skal ha noe som du kan bruke i band og sånn, kan det være kjekt med pedaler o.l. F.eks. jeg har en Boss ME-50, med en pedal og 3 patch knapper som er veldig bra. Denne koster ikke mer enn 3 lapper heller. =)

Men på disse Line6 PODene kan man kanskje kobble til en pedal eller no kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pod 2 låter også bra, både inn i sluttrinnet på en røramp, og inn i et transistorsluttrinn. Man må skru litt, men jeg er meget fornøyd med låten jeg får :D

Det er to eksempler på pod-lyd i min signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pod 2 låter også bra' date=' både inn i sluttrinnet på en røramp, og inn i et transistorsluttrinn. Man må skru litt, men jeg er meget fornøyd med låten jeg får :D

Det er to eksempler på pod-lyd i min signatur.[/quote']

ps.

Den låter fint rett i bordet oxo, men man bør ha en god monitor, dedikert til gitaren. Prøvd dette med et Metallica-coverband, og det låt kule, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.