Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kvasimetall


Torh

Anbefalte innlegg

Lyden var altfor mørk for min smak, men fy faen så ekte den høres ut. Tight og crispy med mye brøl. Nice :)

Spiller Axe'n like bra gjennom et bra kabinett og et godt rørsluttrinn?

Takktakk!

Er helt enig i at det er for mørkt. Stilte meg litt blind etterhvert dessverre. Lurer på om øreklokkene farger lyden litt lysere enn det faktiske. Tok bort klippet, men kommer tilbake om en ukes tid eller så med ny lyd og forhåpentligvis litt tightere spilling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye ga du for din da?

Ligger en på Ebay, men blir jo søren meg over 15k tilsammen med frakt osv :P

Ligger en på finn nå... Han bor på Nesodden utenfor Oslo. Er derfra. Hvis noen skal kjøpe den, kan jeg sjekke om alt er i orden med den. Har Ultra og er på Nesodden minst en gang i uka.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21044115

Låter bombefly gjennom Mesa 50/50, 2x12 V30 og 2x12 G25 :rolleyes:

Endret av Kriig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mye knotting i starten. Men når man har funnet favorittpresets, så vil man nok stasjonere seg der.. :P

Skal jeg selge Fireballen min i fremtiden, så er sjansene altfor store til at jeg vil se etter en Axe-Fx med et godt sluttrinn. Men tror desverre ikke det blir før jeg er ferdig å studere.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har Axe-FX - rekker dere egentlig å spille noe, eller blir det bare ratting og knotting? :lol:

Hehe.. Joda, men har presets som er favoritter. Ender på dem hver gang... Til slutt.

Det er dog kult å kaste seg over en ny amp innimellom. POFF!!!! Så har man en ny favorittlyd. Men den gamle favoritten tar man vare på, så kan man gå inn og sammenligne etter noen dager(du vet: når øra har roet seg ned) Det var problemet med f.eks Road King´n min. Skrudde meg til noe nytt, men etter noen dager(eller sekunder) hadde jeg jo ikke peiling på hvordan det låt før.. Det er utrolig lett å like nye ting, men det er veldig greit å ha muligheten til å sammenligne. Ikke alltid ørene har rett(spesielt etter å ha skrudd i en time eller ti)

Men spillegleden er i høyere grad til stede nå enn før. Gleder meg hver gang. Mest fordi Axe´n knuser alt jeg har testa eller brukt de siste 20 åra... Det er ganske kjedelig å teste amper og effekter i musikksjapper om dagen. GAS for nye planker har tatt seg opp da. Akkurat som om hodet virkelig får konsentrert seg på gitarer. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.