Web Analytics
Jump to content

Kvasimetall

Torh
 Share

Recommended Posts

Poster ikke så mye her, men jeg hopper nå i det. :) Er forsåvidt noe av det første metal-greiene jeg har laget selv (om enn ikke så originalt) - atpåtil med AxeFXen.

Så dere som kan litt mer om metall og slikt enn meg; har du synspunkter på lyd (og evt. komposisjon ^_^)?

Quasimetal.

Edited by Torh

Takk for innspill!

Som enhver gitarist hadde jeg også min Metallica-periode, og høyrehanda var langt mer med på notene den gangen (noen år siden), så jeg får bare leke litt mer så kommer det seg etterkvart, ja. :)

Megadeth.. Jeg har egentlig aldri hørt noe særlig på dem i det hele tatt, kanskje jeg burde finne fram noe å høre på fra den gjengen..

Kule greier du har her!

Høyrest ut som du har litt å gå på endå når det kjem til lyden. Lyst til å fortelja kva du har brukt her, drive, ampmodell, cab og evt. eq?

Takk for det. :)

Først i kjeden er et highpass-filter. Siterer fra en Axe-wiki:

For more control over palm-muted heavy tones, add a Filter block before the Amp block. Set it to Highpass and attach the Envelope controller to the Frequency parameter (default settings). Set Scale to 40% and Offset to around 22%. Now you have a dynamic filter that adjusts itself according to how hard you're hitting the strings. (source: Cliff)

Syntes ikke den gjorde de store utslagene, men jeg lot den være med.

Neste er T808 med driven så og si skrudd helt ned, og maksa level, med litt brightere tone. Ampen er FAS Modern, med driven rundt 9 (+ boost), kjørt ned bass, mids på tolv og treble på 2 med bright switch. Kabinetta er German og V30, air 50% og freqen på 8000hz. 57 mikker. Hadde en eq til sist som boosta freqene ved 125 250 og 500.

iKnow, har mye å lære.. Skulle nok ikke boosta 125hz kanskje? Uansett, har prøvd å plukke litt tips her og der (bl.a. fra deg, som du nå sikkert har sett ;)), og tweaka litt derifra og ut. Stilte meg nok litt blind da jeg spilte det inn, for jeg tenkte over grøten i går da jeg hørte mer igjennom det.

Anyhow, tips til forbedringer tas i mot med stor takk!

Kule thrashriff med den riktige "evilsounding" akkorden til slutt. ;)

Hehe, jau, måtte runde det litt av. ;)

Highpass-filtergreia er oppskrytt IMO. Low cut på advanced controls (ampen) er same nytten, evt. ein parametrisk EQ som low cut i byringa.

Ein ting eg har funne ut, er at lyden du får på overdrive-pedalar med drive heilt nede og level høgt opp, er litt merkeleg. Du høyrer at på enkeltnoter får du på ein måte ein mild crunch, mens slår du hardare eller speler akkordar, vert det plutseleg fullverdig high-gain. Det er vel ein smakssak, men eg likar tonen litt meir komprimert (spesielt til den typen riffing), og skrur difor OPP drive, og lar level vera ca. slik den er. Kompenser gjerne med å skru litt ned på driven på ampen.

Ellers ville eg testa med Recto Orange og SOLO100, som er tykkjer er langt enklare å få fin metallyd med. Prøv òg med air på rundt 3500hz, 15-25%. Er ikkje mykje som skal til. På EQ til slutt er det som regel finjustering av bassen og blokkering av diskant som er tingen. Sett på high cut på alt frå 8-14khz, så tar det vekk litt fizz. :)

Dette er berre tips frå mi side, og eg har heller ikkje hatt Axen spesielt lenge, men har oppnådd eit par fine resultat med desse verkemidla. ;)

Det gjer den. Det som er endå kjekkare, er at du ikkje nødvendigvis treng røyrsluttrinn ein gong. Sluttrinnssimuleringa i Axen er meir enn god nok, så du kan finna deg eit av typen transistor, og ikkje ta livet av nabokatten med volum. ;)

Men framleis så tykkjer eg at Axen direkte inn i studiomonitorar er 140 gonger betre enn gjennom poweramp + kabinett.