Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Thunder Fingers [22.06.10]


Thunder Fingers

Anbefalte innlegg

<p>Jupp, Da var det på tide å oppdatere denne, Jeg har 2 basser til, men de er ikke i funksjonabel stand for tiden, så jeg får heller komme tilbake til de smile.gif Alle bilder er tatt med mobil...

Spector NS-4CRFM

Denne bassen er og populært kalt "Euro 4", og er modellen før den nåværende Euro LX4. Forskjellen på disse er at NS-4CRFM bassen har solide lønnevinger på en gjennomgående hals, og Euro LX4 har vinger i or med flammelønn topp på en gjennomgående hals, Noe som gjør NS-4CRFM ca bare en preamp fra å være en Spector USA, ellers er de helt like.

Denne bassen her er utrolig "classy" både i utseendet og spillbarhet, og for min del innehar den nesten tonen som jeg alltid har hatt i hodet, hehe, med en Spector USA  Haz-lab preamp, som den kommer til å få, så er jeg der smile.gif (Nevnte tone kan forøvrig høres på utallige innspillinger fra 80tallet, men mest nevneverdig er Queensryche's "Empire" og "Operation: Mindcrime" album, og Skidrow's "Youth gone wild".

Forøvrig i en fantastisk mørk blueburst som er vansklig å fange på kamera.

13062010195.jpg13062010197.jpg

Spector Euro LX4-35:

Dette er da en av den nåværende Euro bassene og har 35" mensur (Det ikke standard, det er en annen model enn den vanlige LX4), Denne her blir da bassen som jeg har stemt og bruker i C standard og H standard.

Kroppen består av den gjennomgående halsen, en ganske tykk topp med Flammelønn, en tynn stripe Walnut, og baksiden er i Or.

22062010219.jpg22062010220.jpg

Line 6 POD X3 Live.

Bruker denne til hjemmeøving og somregel livelyd, har hatt den noen år og jeg liker lydene fra den ganske godt.

13062010208.jpg

13062010205.jpg

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

melike the stash! aldri prøvd Spector selv, og kan ikke si jeg er dritfan av åssen de ser ut, men de låter tilsynelatende bra ;)

Trace Elliot veit jeg rocker rævva av utrolig mye, så det sier jo seg selv, og gammelt kan være sykt bra! antar den saken din veier ganske mye? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.