Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pissed? Extrem? Trønder?


karl-ss

Anbefalte innlegg

Er en 16 år gammel bassist/vokalist som søker medlemer til Skitzofrensk extrem metal band. Ska ikke gå in i detalj og ska ikke starte med hatespeech, så lenge du ikke er en unge som altid ska ha viljen din kontakt meg på: karl-ss@hotmail.com... Er også villig til og bli med i band viss det ikke er et Avenged sevenfold, dead by april trend band. Ikke noe hatespeech fordi vill ikke ha suttring :P

Endret av karl-ss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hvis du ikke syntes følelsene til gutta du spiller med er viktige, nekter å spille med folk på 14 år og har krangla såpass med alle de fire banda du har spilt i, kanskje det er du som er problemet? No offence, men tror ikke du kommer til å finne deg så mange bandkamerater på denne måten her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksempel:

Hei. Er en 16 år gammel bassist/vokalist som søker medlemer til Skitzofrensk extrem metal band. Har drivi med bass X antal år og vokal X antal år. Liker å spelle låter som ''ditten og datten''. Søker etter folk på en alder fra 16år og oppover som er flinke til å spelle og vet hva de driver med. Ser fram til å lage nye låter sammen :)

Jeg holder til i ''sted''.

Mvh Karl

karl-ss@hotmail.com

Håper ikke du tar dette offensivt, bare tenkte å gi et par råd om å skaffe bandmedlemmer.

Endret av Dysterkald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg likte førsteinnlegget jeg! Virker som en fyr som har mer mellom øra enn de fleste metalcore-folka!

Takker.. OG til de andre... Er litt lei av metalcore-folka som syter over at jeg ikke gidder og spille den samme root nota 200 ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hvis du ikke syntes følelsene til gutta du spiller med er viktige, nekter å spille med folk på 14 år og har krangla såpass med alle de fire banda du har spilt i, kanskje det er du som er problemet? No offence, men tror ikke du kommer til å finne deg så mange bandkamerater på denne måten her

... Wooow... Du er god til og missforstå.. Hva er dette.. 4chan? er lei av att trondheim er fylt med små metalcore unger, og prøver forsikkrer meg om at ingen av de syteungene som bare vill gi meg mail kød *kremt kremt* hagen *kremt kremt*.. Jeg er ikke en maskin vet du, kanskje det var jeg som fikk dritten slengt til meg fordi jeg ikke hørte på top 10 pop shit

Endret av karl-ss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.