Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pissed? Extrem? Trønder?


karl-ss

Anbefalte innlegg

Bra noen stiller med høy sigarføring, og tåler det.

Det er bra!

Men lurer også på eksempler på skitzofrensk ekstremmetal?

Selv om jeg nok ikke er innenfor målgruppen av aktuelle bandmedlemmer, verken geografisk eller aldersmessig.

Ville prøve og lage noe helt nytt.. Ville vell vert Ekstrem metal blandet med avant garde og dens mange sjangrer, drone, neoklassisk, noise / industriell musikk med ett veldig outside of the box approach til teori og slikt.. Vill lage noe Frantiskt, forvirrende og brutalt uten att det ble forr generisk.. Selv om den forklaringen jeg gav nå var patetisk.. Så er ikke forum plasser der jeg avslører det beste.. Det er som og vise det nye riffet du digger til et band og dagen etter så plutselig blir det konflikt pga en eller annen meningsløs grund.

Endret av karl-ss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Wooow... Du er god til og missforstå.. Hva er dette.. 4chan? er lei av att trondheim er fylt med små metalcore unger, og prøver forsikkrer meg om at ingen av de syteungene som bare vill gi meg mail kød *kremt kremt* hagen *kremt kremt*.. Jeg er ikke en maskin vet du, kanskje det var jeg som fikk dritten slengt til meg fordi jeg ikke hørte på top 10 pop shit

Beklager, jeg prøver, men jeg klarer ikke å skjønne noe av det du skriver. Du er ikke en maskin, du liker å hoste på internett, og du vil ikke ha "kød" på mail i hagen? Og det er fordi du ikke hører på top 10 pop shit? Hadde du hørt på top 10 pop shit, hadde du da ville hatt kød i hagen?

:ninja:

Jeg er også spent på dette schizo-metal konseptet. Hvorfor skulle det blitt konflikt om du fortalte det? Har det å gjøre med kød'en i hagen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg prøver, men jeg klarer ikke å skjønne noe av det du skriver. Du er ikke en maskin, du liker å hoste på internett, og du vil ikke ha "kød" på mail i hagen? Og det er fordi du ikke hører på top 10 pop shit? Hadde du hørt på top 10 pop shit, hadde du da ville hatt kød i hagen?

:ninja:

Jeg er også spent på dette schizo-metal konseptet. Hvorfor skulle det blitt konflikt om du fortalte det? Har det å gjøre med kød'en i hagen igjen?

er litt dumm men fikk stygt rykte fordi jeg var uenig med ett band om musikk.. ikke mye krangel bortsatt fra en.. ellers har det bare vert noen brudd med andre band, men tingen er att jeg var ute etter og spille undergrunds musikk. Altså det jeg nyter, og de var sonn "du må bli, men du får ikke låvt til og vere uenig med oss". Og Hagen er etternavnet til en fyr av flere andre som drev og kødda med meg fordi de fikk mailen min.

Og holder meg paranoid fordi det første bandet mitt pulla en metallica på meg og stjal ett par riff er KLART OG TYDELIG sa ifra omm at de ikke fikk bruke etter bruddet ettersom at jeg hadde skrevet 50% av låta det var en del av.

Endret av karl-ss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, er viktig og holde seg litt paranoid innenfor industrien.

karl-ss, det gleder meg DYPT at du ber metalcore(aka poser bands (a) ) dra til helvete med å gi dem en komplett finger, dette liker jeg personlig godt, siden jeg er opptatt av den innstilligen selv :P kudos til deg buddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg prøver, men jeg klarer ikke å skjønne noe av det du skriver. Du er ikke en maskin, du liker å hoste på internett, og du vil ikke ha "kød" på mail i hagen? Og det er fordi du ikke hører på top 10 pop shit? Hadde du hørt på top 10 pop shit, hadde du da ville hatt kød i hagen?

:ninja:

Jeg er også spent på dette schizo-metal konseptet. Hvorfor skulle det blitt konflikt om du fortalte det? Har det å gjøre med kød'en i hagen igjen?

Offisielt det beste jeg har lest. Takk, Orsvend!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med "extrem"-metal anyways? Sist jeg hørte en definisjon av extrem-metal så var det "alt fra black- og death- til power-, thrash- og heavy metal". Jeg mener. Hvilke metalsjangre er det da som IKKE er ekstrem-metal?

Synes også det er fascinerende hvor sinnsykt sjangerbestemte de fleste metalheads skal være. Kanskje er det fordi jeg og mine venner synes "Rock" "Pop" og "Metal" er definisjoner nok i massevis, jeg vet ikke. Lar meg uansett fascinere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.