Web Analytics
Gå til innhold
Robogn

Aspera - Debut album ute nå!

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg spiller i et melodisk progmetal band som heter Aspera. Har posta noen ting her på forumet under vårt gamle navn "Illusion". Vi har nå gitt ut debutplata "Ripples" på InsideOut Music, og det hadde vært kjempekult om dere ville sjekke ut bandet vårt, og kanskje komme med litt tilbakemelding!:)

www.myspace.com/asperaofficial

Mvh

Robin Ognedal - Aspera

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen hjertelig!!:) Spillte inn hjemme i stua, også har Jens Bogren mixa og mastra det! Er veldig gøy å høre at noen har venta på den, og ikke minst kjøper den!:) Takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit kult!

Har fulgt med på dere en god stund nå.

Spilte litt med Nickolas (keyboardisten) for en god stund siden.

Uten tvil flinke musikere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker!:) Å? Hvor er du ifra? Kan forresten også nevne at vi har releasekonsert på smuget i morgen klokka 21:00! Gratis inngang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte det jeg hørte! Dere har en kjøper i meg:) skulle nesten vært obligatorisk kjøpeplikt blandt forumbrukere når en annen kom ut med plate! Jeg har i grunn god peil på denne sjangeren og dere havner ganske langt opp på lista, ikke minst på debutalbum!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker!:) Å? Hvor er du ifra? Kan forresten også nevne at vi har releasekonsert på smuget i morgen klokka 21:00! Gratis inngang!

Er fra Sarpsborg. Bor i Trondheim for øyeblikket. Hadde jeg vært hjemme, er det ikke noe tvil om jeg hadde tatt meg turen.

Det er desverre litt for langt fra Trondheim.

Forresten, er det fortsatt mulig å få tak Illusion EP'en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøffe greier. Proggit å fint. ;)

Cd bestilt! :)

Endret av Dale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for sent svar! Kjempemoro at folk liker det!:) Synes det er koselig at folk kjøper cden, da den er tilgjengelig på x antall torrent sider.. TUSEN TAKK! Det settes veldig stor pris på folkens!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare si att det er en VELDIG sterk debutskive!! Likte den som faan,nydelig produksjon og gode låter. :)

(seff så må dere kjøpe mi debutplate nå! ) B):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.