Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Aspera - Debut album ute nå!


Robogn

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitter faktisk å hører på Aspera, og brått kom aspera på forumet ævv:)

Må ærlig si jeg digger skiva deres. Stå på, dere eier Pagan's mind allerede (uten å si noe stygt om dem, da dem er awesome!)..

Kjørte forresten fra fr.stad til porsgrunn og å se dere og pagans mind for ikke så lenge side, HELT RÅTT!

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dykk har spelt inn ein veldig sterk debut og har ikkje eit snev av tvil på at eg kjem til å høyre meir frå Aspera i framtida.

Håper det blir gitt god kritikk på denne plata. Ser fram til meir!

Endret av Knutern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord, dere!:) Og Dale; Klabert! Noe skive på gang, eller?

Jepps. Ga ut min dubutplate i juli i fjor,og jobber neste nå.

Heter "Dale - Screaming For Silence" Har bla Tony Mills fra TNT med på laget på den plata,blir annen vokalist på neste dog.. Er egenfinansiert. Ligger klipp av hele plata på http://www.myspace.com/lassedale ligger på itunes og. :) Bare å sjekke ut. ;)

Endret av Dale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Anonyme greier...

Det var alt du hadde å komme med? hyggelig kis

Må selv innrømme at jeg ikke er den største fan av prog, men fy faen, dette er saker som river. Håper dere klarer å slå gjennom, for det er noe dere absolutt fortjener. Band fullt av dyktige folk, stå på! Herlige soloer forresten, noen som er glad i 80tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dale; Veldig kult! Sjekka ut det på myspace siden din, og skal lage meg en iStore konto og få kjøpt den der! Steike du kan spille!! Hvor er skiva di spillt inn?

Tusen hjertelig, brunostpapir!:) Åja! Ingenting som er bedre enn 80tallet!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dale; Veldig kult! Sjekka ut det på myspace siden din, og skal lage meg en iStore konto og få kjøpt den der! Steike du kan spille!! Hvor er skiva di spillt inn?

Takker. :-D Arti du likte det!! Jeg spilte inn hjemme i huset. hehe. ellers er det spilt inn på hjemmestudioene til de andre som er med. Gjort ganske så billig siden jeg betalte forr hele sjalabaisen. :)

Mikset og mastra i england på MadHat studios. Fikk bra deal der via Mills.

Endret av Dale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

BTW! Vet ikke om dere er klar over det(Aspera), men jeg tror Spotify har mixet "Ripples" albumet deres i et annet band som heter Aspera. Jeg søkte på Aspera på Spotify og Ripples albumet kom opp, men artisten, de andre albumene og biografien var HELT feil. Tenkte bare å gi dere en heads up i tillfelle dere ikke visste det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.