Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Schecter...


Anbefalte innlegg

Sendte mail til diverse gitar-sjapper for nokre dagar sia, til Tre45 f.eks, spurte om priser på Schecter-gitarar, men he'kje fått svar til dags dato.

Saka e at ej (må ordne penga først, hehe) he fått ordna en deal med en kar i USA, gjennom Harmony Central.

Gitaren:

116107.jpg

^ Schecter C1 Classic

Med pris-matching på mf.com, og employee-rabatt, kan han selge den for 620$ med hard-case som gave. Ca. 4200kr?

Kor mykje ligg Shecter'a på i Norge i pris?

Sparer vel uansett på handelen, sjølv med frakt/toll, etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre'45 har ingen Schecter blant det de tar inn, ikke er de veldig flinke med mail heller. ;) Det beste er å ringe, helt til du får svar. Jeg kan ikke tenke meg at noen tar inn den gitaren i Norge, så uansett hvilken pris du ender opp på så er det en bedre deal enn noen kan gi deg i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre'45 har ingen Schecter blant det de tar inn, ikke er de veldig flinke med mail heller. ;) Det beste er å ringe, helt til du får svar. Jeg kan ikke tenke meg at noen tar inn den gitaren i Norge, så uansett hvilken pris du ender opp på så er det en bedre deal enn noen kan gi deg i Norge.

Hmm... Men dei sto jo oppført som forhandler på, ej he glømt det, ei eller anna dansk side som viste Schecter-modella. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.