Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Røramp og oppvarming/nedkjøling.


hkurt

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke brydd meg noe spesielt om den ventingen og har brukt samme rørene i 2 år nå uten problemer.

Pleier å slå på Power-knappen, ta opp gitaren, gjøre klar ting og så ta på standby. Motsatt tilbake. Ta av standby, legg fra gitaren, slå av pedaler ol og så ta av hovedbryteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brydd meg noe spesielt om den ventingen og har brukt samme rørene i 2 år nå uten problemer.

Pleier å slå på Power-knappen, ta opp gitaren, gjøre klar ting og så ta på standby. Motsatt tilbake. Ta av standby, legg fra gitaren, slå av pedaler ol og så ta av hovedbryteren.

Det høres som en veldig god vane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask øra gutt! Han sier jo nettopp at den har stått på et par minutter og varmet seg...så slår han over standby brytern.

Da tror jeg du må pusse brillene dine, jeg referer til spørsmålet om å ta på rørene med hansker eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du må pusse brillene dine, jeg referer til spørsmålet om å ta på rørene med hansker eller ikke.

Å jasså....hmmm....nja mulig du har rett denne ene gangen da...

Men det er uansett nyttig å vaske ørene en gang iblant, det var alt jeg mente.

Skader sikkert ikke å pusse brillene heller...

:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår alltid av ampen med power bryteren og spiller til caps'a er tømt og lyden er borte. Det er bare i tilfelle jeg skulle finne på å fingre inni mellom øvinger. Har aldri hatt no problemer med rør som ryker eller no av den grunn. Lar ampen stå litt før vi hiver utstyret i kottet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.