Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Comatorium CD1 : Gigantomaquia. NÅ MED STEVE VAI QUOTE

Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

Fant noe morsomt, dette er autentisk btw.
I have a small record company and receive CD's all the time. Found this Mars Volta CD in the pile. Had heard the name and decided to listen to it from beginning to end. Completely stunned. Did not know what to expect and was unequivocally floored. Was very fatigued and disappointed in contemporary music. Loosing faith but somehow feeling that soon something would give and an entity would be born that was fresh, unique and specially gifted with creative and emotional insight, not just fast chops and simple song structure. Waiting for something to come along and break the rules. I found it and when something liek this hits you so unexpectedly, it's like.... Christmas! (On ten). Impressed with all the musicians but specifically the guitarists choice of texture, notes and emotional investment in his craft. I hope this band conquers the world. We truly need them.

I'm a guitarist myself.

Steve Vai

Det er ikke autentisk. Det foreligger sånn omtrent ingen beviser for det. :-)

Uansett. Herlig band, ja, for øvrig er The Comatorium fin-fint. Et av de få gjenlevende stedene hvor man kan "kødde litt rundt" uten at noen tar på vei for det, dessuten en del talentfulle (og en god slump talentløse) folk der.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.