Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Comatorium CD1 : Gigantomaquia. NÅ MED STEVE VAI QUOTE


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

The Comatorium, som er det største The Mars Volta fanstedet har vokst utrolig det siste året. I takt med dette har de bestemt seg for å dra nytte av alt talentet som befinner seg på forumet, og dermed gi ut en cd. Jeg tenkte jeg skulle linke dere til musikken, som nå er gratis for nedlasting. Det er seriøst flinke folk som har vært med å lage alt sammen. Jeg vet noen av dere, som Nilsefix, vil like mye av det greiene de forskjellige artistene har laget, så jeg anbefaller alle å ihvertfal sjekke det ut. Musikken er veldig variert, men det meste er rock/jazz opplegg, ganske forskjellig fra mye av det som er vanlig her på forumene. Likevel, ta en titt, det er garantert noe dere vil like. Husk at dette er "vanlige" folk, og ikke professionelle musikere som har laget dette. Dere må registrere dere på forumet, men det er absolutt verdt det. Filen er på rundt 100MB så det hjelper å ha bredbånd.

GIGANTOMAQUIA

cover_small.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

cerpin: digger mas volta selv. Hørt utrolig mye på de-loused, særlig siste sporet, take the veil cerpin taxt. Genial på slutten..liker stort sett alt de har gitt ut. Hørt rykter om ny plate også, Frances the mute..sikkert bra saker. Men nå skal jeg sjekke ut den linken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott :) Frances the Mute tror jeg blir bra også. Fint et band kjører kun på de bra sidene av progressiv rock. Den kommer sent 2004 tror jeg. BTW. hvis dere er fans så er the comatorium det beste TMV stedet. Holdningen der er utrolig mye bedre enn her på gitarnorge, hvor man såvidt kan være negativ uten å få pes : /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fant noe morsomt, dette er autentisk btw.

I have a small record company and receive CD's all the time. Found this Mars Volta CD in the pile. Had heard the name and decided to listen to it from beginning to end. Completely stunned. Did not know what to expect and was unequivocally floored. Was very fatigued and disappointed in contemporary music. Loosing faith but somehow feeling that soon something would give and an entity would be born that was fresh, unique and specially gifted with creative and emotional insight, not just fast chops and simple song structure. Waiting for something to come along and break the rules. I found it and when something liek this hits you so unexpectedly, it's like.... Christmas! (On ten). Impressed with all the musicians but specifically the guitarists choice of texture, notes and emotional investment in his craft. I hope this band conquers the world. We truly need them.

I'm a guitarist myself.

Steve Vai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.