Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tre45 + Diezel = Sant


Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
hehe.... hvor har du hørt lydklipp? På Tonemechants?

Iværtfall en konge amp!

Jess. Og det låt helt utrolig godt... Hadde jeg skrapt fram 40 000 på Flax'en så vet jeg hva jeg skulle brukt det til 8) Utfra lydklip jeg har hørt, så vil jeg tøre å påstå at jeg kommer i nærheten av mange av lydene (unntatt clean seksjonene) med ENGL'en min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ham når han prøvde VH4, hvor lenge og i hvilke omgivelser... ;) NAMM for et par år siden? Flotte rolige omgivelser uten for mye støy.  

Den prisen jeg har fått med meg er fra Matts Music i USA. Der ligger prisene på nett. Veiledende pris er høyest for VH4. Uvisst hvorfor.

Prata noe med Jorge når jeg var der og testa (bl.a.) diezeln. Sånn han forklarte det var visst vh4 bra helt til herbert kom, at herbert var nesten som en oppgradert versjon av vh4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt cleanen på Herbertn da? Den er bare nydelig!! Det er nesten rar at en sånn High-Gain amp har så bra clean, det overasket meg skikkelig.!!!! Men HVOR har du hørt lydklipp? På Diezels side finner man et par... http://www.diezelamplification.com/diezelhtml/d7.html

Hvilke lyder kommer den inærheten av????!!!???

Det var en eller annen forhandler i USA. Noen har postet link dit her allerede, men jeg husker ikke navnet. De har en haug med klipp både av VH4 og Herbert, og cleanen på begge to er helt vill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ham når han prøvde VH4' date=' hvor lenge og i hvilke omgivelser... ;) NAMM for et par år siden? Flotte rolige omgivelser uten for mye støy.

Den prisen jeg har fått med meg er fra Matts Music i USA. Der ligger prisene på nett. Veiledende pris er høyest for VH4. Uvisst hvorfor.[/quote']

Prata noe med Jorge når jeg var der og testa (bl.a.) diezeln. Sånn han forklarte det var visst vh4 bra helt til herbert kom, at herbert var nesten som en oppgradert versjon av vh4..

Ja, de sier det som skal til for å selge. Selvsagt noe i det de sier også, men ta ikke alt for god fisk.

Trenger ikke bringe det opp, men Jorge var den eneste som stilte med eget anlegg (rack) på Fylkesmønstringa på Røros, og hvem hadde ifølge mange den røtneste lyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.