Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tre45 + Diezel = Sant


Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har de begynt å ta inn skikkelig eller er det den ene Herberten som har stått der en stund?

Forøvrig bra at de begynner å se på andre merker enn de som ser pene ut. Ikke så lenge siden til og med jeg begynte å spørre om Diezel. Og etter en inspeksjon på NAMM kom kommentaren "Jeg har sett Verdens styggeste amp! Men den låt veldig bra." He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tre45 har begynt å tatt in Diezel amper ja.!!! Var der nettopp å kjøpte meg en herbert.... Det er den feteste ampen jeg har vært borti... Fryktelig dyr oxo... Et Diezel 2*12 kabinett kostet lik mye som et 4*12 kabinett hos andre merker.. rundt 8000 kr tror jeg....

Vi skulle teste volum, hehe, og vi skrudde bare det halve av det ampen kan gjøre, å fy ...., det var høyt.. Det er snakk om 180 watt.. Grunnen til at de har laget en amp med så mye watt er att nedstemte gitarer skulle holde like bra trykk som gitarer som er stemt etter pitch. Ikke at volumet betydde så mye for meg, lyden var bare helt konge.. 3 kanaler: Clean,Crunch,High Gain(vet ikke om den siste het det men). Cleanen var den reneste clean lyden jeg har hørt. Drit konge clean.. Den var kjempe fin. Crunchen hadde rocke lyd... Sånn som jeg ønsker det. På crunchen hadde man en + og - knapp om hvor mye vreng man ville ha... Smart.. Så kommen man til High Gainen som er bare konge... Deilig vreng.. åhhhhh:):) Man hadde en slags knapp(husker ikke hva den het) der man vil en annen tone på alle kanalene.. Veldig kult... Mastersjeksonen hadde to volum.. Dette er veldig smart fordi da kan du ha den ene til rytme å den andre til solo...

Det var en heavy fyr som hadde vært der fortalte Jorg meg. Han hadde en marshall og en Mesa Boogie. Han prøvde Herberten og solgte både marshallen å mesn for å kjøpte herberten.

Alle som hadde prøvd Diezel ampen hadde kjøpt den..

Men jeg får ikke min før utti september ... Gleder meg vilt.... De tar inn 4 og 4 om gangen tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.