Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

powerguitar.no


GuitarFreak

Anbefalte innlegg

flere som liker firmaet? merkelig konsept, men muligens bra merker, litt vanskelig å vite noe om siden det ikke står så veldig mye om sortimentet.

Hvis jeg vil vite litt om sortimentetete som modell, pris, farge.. må jeg da ringe?

og foresten, reklamen nederst på siden her er dust i dag :o når jeg flytter musepekeren over for å trykke på så forsvinner den :o

hvordan kan jeg se informasjon? liker gitarene :o jeg liker ting visuelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerguitar blir drevet av rocktrond her på forumet. Veldig hyggelig kar. Firmaet hans hadde også med seg et lite utvalg av gitarer og andre ting på Fosen Rock Festival der jeg er medarrangør. Virket proft og med produkter av bra kvalitet selv om gitarene nok er litt utenfor min "sjanger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah, så totalt upraktisk... kan jeg (på finn.no) filtrere ut KUN varene fra den butikken da eller?

MEN, finn.no-butikk strider litt mot infoen på siden da..

"Konsept

PowerGuitar.no er ikke en nettbutikk. Vi ønsker å yte personlig service og bygge relasjoner med våre kunder. Derfor finner du ingen handlevognfunksjonalitet på våre nettsider. I tillegg er mange av produktene vi fører av en slik type at en dialog i forkant av bestillingen er nødvendig for at du skal få nøyaktig det du ønsker/behøver.

Varebestilling

For å bestille sender du en e-post til powerguitar@me.com eller ringer oss på 415 21 606. Eventuelt kan du bruke kontaktskjemaet på kontaktsiden. Du kan selvfølgelig også besøke våre lokaler som du finner samlokalisert med VintageGitar.no på Kongens Plass 5 midt i sentrum av Kristiansund, men vi ønsker da at du avtaler på forhånd da vi ofte ikke er inne på butikken. Gutta i VintageGitar vil selvfølgelig hjelpe, men produktkunskapen til våre produkter er det vi som har. Og så vil vi jo gjerne bli kjent med våre kunder"

jeg er veldig interessert i de derre DBZ gitarene, vil vite mer jo :o

Endret av GuitarFreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en enkel og oversiktlig måte å ha en butikk på, i tillegg treffer du mange fler potensielle kunder når du har en liten butikk.

Han har ikke varer på sin nettside, de finnes på Finn.no så teknisk sett er det jo riktig :D

Du kan med enkle tastetrykk velge å se produkter fra KUN powerguitar på finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, muligens kan jeg komme med noen innspill :)

flere som liker firmaet? merkelig konsept, men muligens bra merker, litt vanskelig å vite noe om siden det ikke står så veldig mye om sortimentet.

Hvis jeg vil vite litt om sortimentetete som modell, pris, farge.. må jeg da ringe?

Ja jeg liker firmaet :P

Merkelig konsept? :lol: La meg utdype. Ideen til firmaet fikk jeg da jeg var på jakt etter ny gitar, og tenkte da på en Caparison, for så å skifte ut pickups til Bare Knuckle. Fant ut at ingen av merkene var tilgjengelige i Norge. Har en god venn som driver VintageGitar.no - og tenkte da at det kunne være marked for en liknende nisjebutikk for mer moderne rock/metal gitarister med merker som ikke er tilgjengelig hos de vanlige "Rema 1000" musikk-butikkene. Fikk en del interesante leverandøravtaler - og dro også til Frankfurtmessa for å møte potensielle leverandører - hvor jeg bl.a møtte gutta fra Mayones. Så smått om senn nå når jeg har begynt å fått varer fra leverandørene har businessen begynt å rulle, men er nok fremdeles å betrakte som nyoppstartet.

Hvis jeg vil vite litt om sortimentetete som modell, pris, farge.. må jeg da ringe?

Jeg er veldig klar over at nettsidene enda er ufullstendige - dette jobbes det med, men det er faktisk mye mer arbeid en jeg trodde. Man kan sjekke nettsidene til leverandørene - jeg skaffer det meste de har å tilby. Man kan også sjekke finn sidene - som noen allerede har nevnt.

og foresten, reklamen nederst på siden her er dust i dag :o når jeg flytter musepekeren over for å trykke på så forsvinner den :o

Ja - det har skjedd noe rart med måten flashbanneren har kommet inn på siden. Det jobbes med å fikse dette. Her kan du se hvordan den er tenkt å se ut/virke.

aaah, så totalt upraktisk... kan jeg (på finn.no) filtrere ut KUN varene fra den butikken da eller?

http://www.finn.no/butikk/powerguitar/ - viser en god del av hva jeg har inne på lager.

MEN, finn.no-butikk strider litt mot infoen på siden da..

"Konsept

PowerGuitar.no er ikke en nettbutikk. Vi ønsker å yte personlig service og bygge relasjoner med våre kunder. Derfor finner du ingen handlevognfunksjonalitet på våre nettsider. I tillegg er mange av produktene vi fører av en slik type at en dialog i forkant av bestillingen er nødvendig for at du skal få nøyaktig det du ønsker/behøver.

Varebestilling

For å bestille sender du en e-post til powerguitar@me.com eller ringer oss på 415 21 606. Eventuelt kan du bruke kontaktskjemaet på kontaktsiden. Du kan selvfølgelig også besøke våre lokaler som du finner samlokalisert med VintageGitar.no på Kongens Plass 5 midt i sentrum av Kristiansund, men vi ønsker da at du avtaler på forhånd da vi ofte ikke er inne på butikken. Gutta i VintageGitar vil selvfølgelig hjelpe, men produktkunskapen til våre produkter er det vi som har. Og så vil vi jo gjerne bli kjent med våre kunder"

Det er ingen motsetninger slik jeg ser det. Finn.no er en fantastisk markedsføringskanal - antagentlig den viktigste for et firma som PowerGuitar.no for å bli kjent. Det er heller ingen handlevogn på finn.no. Man må foreta en personlig henvendelse - enten via kontaktskjema på finn.no sidene - eller via telefon.

Håper det svarer litt på spørsmålene. Har du flere er det bare å fyre løs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Bird of Prey :lol: :lol: :lol: Det hadde vært litt av ett syn. Kan helt sikkert få customshopen i USA til å lage det om du vil B)

høres svindyrt ut.. men har du ingenting rosa? må jeg virkelig gå for en squier kitty? finnes det andre alternativer jeg kan gå for hvis jeg vil ha noe rosa flashy noe, som vekker oppsikt (som signaturen min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.