Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

powerguitar.no


GuitarFreak

Anbefalte innlegg

høres svindyrt ut.. men har du ingenting rosa? må jeg virkelig gå for en squier kitty? finnes det andre alternativer jeg kan gå for hvis jeg vil ha noe rosa flashy noe, som vekker oppsikt (som signaturen min)

Rosa kitty guitar vil jeg ha, om jeg ser den en til en rimelig penge så kommer jeg ikke til å klare å la være å kjøpe. (er ikke snakk om nettkjøp)

Utrolig fete gitarer :D

http://www.youtube.com/watch?v=2Oo8yvgg8lU

Endret av Tyrant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa kitty guitar vil jeg ha, om jeg ser den en til en rimelig penge så kommer jeg ikke til å klare å la være å kjøpe. (er ikke snakk om nettkjøp)

Utrolig fete gitarer :D

*Video*

Enda bra han spilte noe som matcha gitaren.

Hello Kitty-gitar hadde vært tøft. Smekke inn en hvit EMG 81 i så hadde den vært gull. Kanskje skallopere faenskapen? Knalltøft hadde det vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også lyst på Hello Kitty- zu. Det er nok bare en høyttaler som har vært innom photoshop.

Korriger meg hvis jeg tar feil :)

Du har nok rett. Den lille biten av øret til Kitty som brettes over på siden av høytaleren går jo nesten helt til bakkant av høytaleren. Det er ikke laget brett og perspektiv på Kitty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okke som, jeg kan lage den der

Lag en til meg også! Helt seriøst, jeg kjøper den

Men on topic igjen:

Jeg er kjempe glad for at Trond tar inn varer det ikke er lett å få tak i ellers. Jeg SKAL ha et sett med Bare Knuckles når jeg er ferdig med bachelorgraden min om et halvt år. Håper butikken går det det suser innen da ;)

Endret av Saurus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.