Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Singlecoils som passer til litt uvanlig utfresing


Aphelion

Anbefalte innlegg

Det er litt mystiske, symmetriske utfresinger på Charvelen min:

529794.jpeg

Dette fører til at de fleste vanlige singlecoils ikke passer, siden bunnplata blir for stor på den ene sida. Vet at EMG passer, men jeg er ute etter noe rimelig som fungerer. Kommer stort sett til å bruke humbuckeren på denne uansett :) Noen som veit om noe som kan duge?

Er nesten mer frista til å fylle igjen utfresingene når gitaren skal få ny farge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt mystiske, symmetriske utfresinger på Charvelen min:

529794.jpeg

Dette fører til at de fleste vanlige singlecoils ikke passer, siden bunnplata blir for stor på den ene sida. Vet at EMG passer, men jeg er ute etter noe rimelig som fungerer. Kommer stort sett til å bruke humbuckeren på denne uansett :) Noen som veit om noe som kan duge?

Er nesten mer frista til å fylle igjen utfresingene når gitaren skal få ny farge :P

Hva med å frese ut plass i stedet for å gå på fylla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fres ut litt mer plass. Det Det tar bare noen minutter. Bli med faren din på påsketur, eller så kan jeg fikse det den 12. desember under en låt. En overfres mikkes best opp med to AKG D40 i X/Y. :)

Hehe, skal vurdere det :)

*bilde*

Åfydda. Nei, får nok satse på at Castor lager en pen fres, evt. plugge utfresingene. Tror sistnevnte kan gjøre gitaren enda litt mer puddel enn den er nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.