Web Analytics
Jump to content

Singlecoils som passer til litt uvanlig utfresing

Aphelion

Recommended Posts

Det er litt mystiske, symmetriske utfresinger på Charvelen min:

529794.jpeg

Dette fører til at de fleste vanlige singlecoils ikke passer, siden bunnplata blir for stor på den ene sida. Vet at EMG passer, men jeg er ute etter noe rimelig som fungerer. Kommer stort sett til å bruke humbuckeren på denne uansett :) Noen som veit om noe som kan duge?

Er nesten mer frista til å fylle igjen utfresingene når gitaren skal få ny farge :P

Det er litt mystiske, symmetriske utfresinger på Charvelen min:

529794.jpeg

Dette fører til at de fleste vanlige singlecoils ikke passer, siden bunnplata blir for stor på den ene sida. Vet at EMG passer, men jeg er ute etter noe rimelig som fungerer. Kommer stort sett til å bruke humbuckeren på denne uansett :) Noen som veit om noe som kan duge?

Er nesten mer frista til å fylle igjen utfresingene når gitaren skal få ny farge :P

Hva med å frese ut plass i stedet for å gå på fylla?

Fres ut litt mer plass. Det Det tar bare noen minutter. Bli med faren din på påsketur, eller så kan jeg fikse det den 12. desember under en låt. En overfres mikkes best opp med to AKG D40 i X/Y. :)

Hehe, skal vurdere det :)

*bilde*

Åfydda. Nei, får nok satse på at Castor lager en pen fres, evt. plugge utfresingene. Tror sistnevnte kan gjøre gitaren enda litt mer puddel enn den er nå :D