Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En 80 talls sang


Rohde

Anbefalte innlegg

Hadde vært kult om noen gadd å sjekk ut en sang av bandet jeg spiller i og gitt litt feedack.. Venligst se gjennom fingrene med litt dårlig lyd og litt ustø vokal :)

Fint om dere gadd å gå inn på urørt å stemme på oss i samme slengen, eller sjekke ut hjemmesiden, www.muteweb.tk

http://www11.nrk.no/upunkt/urort/loadsong....77522_160kb.mp3

Der var sangen ja... Den er egentlig ikke veeeldig representativ for det vi spiller, i og med at vi ikke er fullt såååå harry, men tett opptil da! Gi feedback!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Manstad gutt jeg vet du..

Snakka med Martin en gang når han var her ute å skata for leeenge siden. Sånn hørte jeg vel egentlig om Mute. Så jeg har vel bare fulgt med litt på musikken deres siden den gang.

Bekkevold passa ikke inn? Hehe..det har ikke noe med åssen han er som person da :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda , artig detta her ..

fin nok gitar lyd! og er jo veldig typisk rock rock lissom :) hehe ..

Artig. . men tror dere sakker no helt sinnsykt i verset? ..

Men tøffe lyder og kul nok oppbygning .. passer i stilen lissom!

Good work!

nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en email med navn og adresse, så sender jeg Cd med giro i posten evt et tillegsbrev med kontonummer. Vi tar ikke forhåndsbetalt, og stoler derfor fullt og helt på de som kjøper. Prisen er 120 spenn :D

På forhånd tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil (på eget initiativ) oppfordre alle til å følge olemegs eksempel her. Det Rohde ikke har fortalt, er nemlig det faktum at de er blitt gjeldsslaver på grunn av dette makkverket av en produksjon :D Det søstra mi kunne fått til på laptopen, har skjeberg folkehøgskole tatt blodpris for, og dermed sitter gutta med gjeld til halsen.

Så moralen er: løp og kjøp.

:mrgreen:

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.