Web Analytics
Jump to content

Something Calm

ErlendB
 Share

Recommended Posts

Mitt første opptak med min nye (brukte) Dean From Hell!

Susingen man hører i bakgrunnen er dataen min.. Har enda ikke fått Guitar Rig..

Den første solodelen er langt fra optimal, ble litt hastverk med den. Mens den andre delen (som går i a minor) er jeg godt fornøyd med.

Kommentarer og kritikk settes pris på!

Edited by ErlendB

Takk! Har ikke noe kamera for øyeblikket..

Den første soloen går over disse grepene (tror jeg): e-dur og f-dur. Da spiller jeg en frygisk E (tror jeg?) over. Mens andre delen går grepene a-moll, g-dur, f-dur og e-dur. Der spiller jeg a-minor over, og frygisk e. Veit ikke om det sier deg noe.

Teori meg her og der. Kan ikke så mye :P

Takk! Har ikke noe kamera for øyeblikket..

Den første soloen går over disse grepene (tror jeg): e-dur og f-dur. Da spiller jeg en frygisk E (tror jeg?) over. Mens andre delen går grepene a-moll, g-dur, f-dur og e-dur. Der spiller jeg a-minor over, og frygisk e. Veit ikke om det sier deg noe.

Teori meg her og der. Kan ikke så mye :P

Ja, takk for innsikten. ;) Har akkurat begynt å jobbe med modale skalaer nå, men det er ikke noe å skryte av enda... ^_^

Har ikke peiling på hva du snakker om :P

Eh, hva var det jeg uttrykte meg rart med? :huh:

Kanskje ikke "modale skalaer" er helt riktig måte å si det på. Har mest lest teori på engelsk den siste tiden. Men jeg mente altså Jonisk, Dorisk, Frygisk etc, etc.

I tilfelle du misforstod: jeg mente ikke at det var din spilling som "ikke var mye å skryte av" - men derimot min innsikt i skalateori. :)

Edited by Blackvarg

Mye bedre enn forventet!

Meget god hals, rask og fin! Floyd-systemet er tight, og fungerer utmerket. Neck-pickupen er jeg veldig fornøyd med, mens bridgen låter litt tamt. Ellers en fantastisk gitar for penga!

Trodde ikke Dimebucker-pickupen skulle lyde tamt? Eller har du en annen i bridge?