Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Something Calm


ErlendB

Anbefalte innlegg

Mitt første opptak med min nye (brukte) Dean From Hell!

Susingen man hører i bakgrunnen er dataen min.. Har enda ikke fått Guitar Rig..

Den første solodelen er langt fra optimal, ble litt hastverk med den. Mens den andre delen (som går i a minor) er jeg godt fornøyd med.

Kommentarer og kritikk settes pris på!

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Har ikke noe kamera for øyeblikket..

Den første soloen går over disse grepene (tror jeg): e-dur og f-dur. Da spiller jeg en frygisk E (tror jeg?) over. Mens andre delen går grepene a-moll, g-dur, f-dur og e-dur. Der spiller jeg a-minor over, og frygisk e. Veit ikke om det sier deg noe.

Teori meg her og der. Kan ikke så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Har ikke noe kamera for øyeblikket..

Den første soloen går over disse grepene (tror jeg): e-dur og f-dur. Da spiller jeg en frygisk E (tror jeg?) over. Mens andre delen går grepene a-moll, g-dur, f-dur og e-dur. Der spiller jeg a-minor over, og frygisk e. Veit ikke om det sier deg noe.

Teori meg her og der. Kan ikke så mye :P

Ja, takk for innsikten. ;) Har akkurat begynt å jobbe med modale skalaer nå, men det er ikke noe å skryte av enda... ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på hva du snakker om :P

Eh, hva var det jeg uttrykte meg rart med? :huh:

Kanskje ikke "modale skalaer" er helt riktig måte å si det på. Har mest lest teori på engelsk den siste tiden. Men jeg mente altså Jonisk, Dorisk, Frygisk etc, etc.

I tilfelle du misforstod: jeg mente ikke at det var din spilling som "ikke var mye å skryte av" - men derimot min innsikt i skalateori. :)

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre enn forventet!

Meget god hals, rask og fin! Floyd-systemet er tight, og fungerer utmerket. Neck-pickupen er jeg veldig fornøyd med, mens bridgen låter litt tamt. Ellers en fantastisk gitar for penga!

Trodde ikke Dimebucker-pickupen skulle lyde tamt? Eller har du en annen i bridge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.