Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spørsmål om kabinetter


Sortulv

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om å kjøpe en Crate BV60 topp brukt til en grei penge, av en onkel.

Han bor et godt stykke vekk fra meg, så det blir litt vanskelig å få prøvd den med det første, i hvert fall.

Jeg har ikke hørt så mye om denne før, men Marty Friedman skal visst i sin tid ha brukt en slik en. Har dere noen erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ingen noe å si til dette, da?

Siterer meg selv:

Har fått tilbud om å kjøpe en Crate BV60 topp brukt til en grei penge, av en onkel.

Han bor et godt stykke vekk fra meg, så det blir litt vanskelig å få prøvd den med det første, i hvert fall.

Jeg har ikke hørt så mye om denne før, men Marty Friedman skal visst i sin tid ha brukt en slik en. Har dere noen erfaringer? :)

(Oi, la merke til at jeg nettopp hadde 666 innlegg! :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd BV120H, jeg liker den ikke. Kald steril reinkanal, det samme kan sies om vrengkanalen.Det er jo mulig du liker den...

Takk for respons! :) Nei, det kan jeg jo umulig vite uten å ha prøvespilt ampen.

Er fortsatt veldig sugen på 6505+'en, det jeg har hørt av vrengen er rå saker, men vet ikke hvor mye variasjon du kan få på lead-lyden? Jeg vil jo gjerne kunne få til aggressiv metall-lead så vel som mer organisk, "vintage" Marshall-sound ala Malmsteen. (Nei, Malmsteen spiller IKKE med en super-compressed steril high-gain tone. Har lagt merke til at en del folk tror dette).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for respons! :) Nei, det kan jeg jo umulig vite uten å ha prøvespilt ampen.

Er fortsatt veldig sugen på 6505+'en, det jeg har hørt av vrengen er rå saker, men vet ikke hvor mye variasjon du kan få på lead-lyden? Jeg vil jo gjerne kunne få til aggressiv metall-lead så vel som mer organisk, "vintage" Marshall-sound ala Malmsteen. (Nei, Malmsteen spiller IKKE med en super-compressed steril high-gain tone. Har lagt merke til at en del folk tror dette).

Peavey 6505+ er en feit amp,duger veldig bra til metall. Du blir nok ikke skuffet med en peavey, men redd du blir det med crate bv60.

Endret av Riveraboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.