Web Analytics
Jump to content

[metal] Mer vas, check it out

Tyrant
 Share

Recommended Posts

Likte introen, men det er tydelig at du bruker humbuckers. Dette ødela en del for meg, da clean og humbucker er veldig statisk.

Riffinga i del 2 er kul, men synes du burde kjørt ned gain litt, da blir det tightere i min mening.

Komposisjonen er ålreit, og alt i alt synes jeg det er bra greier!

Takk takk. Det med å skru lyd gjennom gearbox er et rent helv**te for å si det mildt, blir litt mye fuzz men det har vært værre.

Kjøp deg en bryter så du kan splitte humbuckerene dine når du spiller clean. Det har jeg gjort, og jeg må si at det er dønn reint selvom jeg har en ganske hot forsterker.

Kjøp deg en bryter så du kan splitte humbuckerene dine når du spiller clean. Det har jeg gjort, og jeg må si at det er dønn reint selvom jeg har en ganske hot forsterker.

Takk for tipset men jeg klarer meg fint med humbucker clean de få gangene det blir brukt.

• 2 weeks later...
hva har du brukt? du skrev det litt lenger opp her, men høyrehanda nekter å bla opp nå..

Gitar plugga rett i et UX1 lydkort og lyden skrudd til i gearbox, samme gjelder bass. Trommene er Superior Drummer 2.0, en blanding av DFH settet og Avatar settet.