Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bra gitar plugins?


Anbefalte innlegg

Syntes Guitar Rig 3 funker helt topp til det meste! Vet jo ikke helt hva du er ute etter, og har aldri prøvd meg på syke gain innstillinger,

men har fått knallgode 80's og progmetal leads og rytmetoner

Men er jo annet og velge mellom hvis du vil bruke software. ReValver får mye skryt for high-gain modellering hvis jeg ikke tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trickset med god higainlyd i Guitar Rig er å starte med f.eks. en Mesa med medium gain, og hive enten en «Tube Screamer» eller trebleboost foran... Tighter opp noe grådig! Patchen jeg bruker til metall er en split-sak med Rectifier og Überschall, kjørt i stereo... Låter TØFT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult, kan du få lasta det opp noe sted? eller sende på mail/msn til jagarock@gmail.com

jeg veit ikke hvor presetsa ligger engang :mellow:

jeg får bare til ganske kjip og billig lyd i guitar rig så hadde vært kult å se hva andre får til.

veit det skal gå an :lol:

og tilslutt så skal jeg få til gitarlyd som på denna låta:

http://www.metalsucks.net/track/sikth-blandstreetbloom.mp3

hørte litt på denne pluginen: http://www.softube.se/metal_amp_room.php?p=mar_sounddemos

virka som den kunne ha noe for seg. men man må ha sånn utfattelig irriterende usb-dongel på den bare for å prøve demo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å finne bra gitarplugins siden jeg ikke har noen forsterker.

Har brukt guitar rig 3 hittil, men det suger kraftig på metal, eller så har jeg bare ikke fått det til.

Noen som har noen plugins eventuelt presets å anbefale?

Guitar Rig er best. Keep trying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.