Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hehe..


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmm..synes faktisk sliptnot har noen kule riff jeg. Og trommisen er jo faktisk ganske dyktig i det han driver med. Men nå har jeg aldri hørt de live da.

trommisen i Blink 182 er faktisk ganske god. noen som så det på Letterman her om dagen? fftopic men...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sugde på letterman . suger generelt , trommisen er visstnok god. Men jeg liker ikke folk som sitter på dyrt ustyr og ikke kan spille bra nok til å gjøre opp for det :P hehe .. og det kan ikke han gitaristen iallefall :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette utstyr som er priset dyrt? Uansett kostpris? Hva med eksklusive instrumenter som selges billig? Hva om verdien har steget etter at vedkommende skaffet seg instrumentet billig? Hva om verdien faller, vil det fortsatt være bra nok for en god musiker?

Generelt interessert i å høre hva som skulle kvalifisere deg til å ha ett eneste instrument. Skylapper? Egosentrisk? Kan virke sånn, men det bør ikke være så ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart, de er 9 stk i bandet, og bare en gitarist...

Det er 7 på scenen samtidig, og 2 som driver med noen andre greier... Trodde det var flere gitarister, men de har visst alle mulige slags instrumenter med. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.