Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hehe..


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tåpelig..

Hater slipknot mye mer enn jeg hater ALT annet .. jeg hater det mer en altfor varme sommer-dager som er så varme at du svetter når du ligger sammenkrøllet inne i kjølerommet. Jeg hater det mer enn jeg hater fjortisser . Jeg hater det mer enn Bush!!

dritt trommis

Det virker for meg som om du hater veldig mye...

Jeg liker heller ikke Slipknot, men flere av musikerne (inkludert gitaristene, selv om de sjelden viser det) er meget dyktige. Trommisen er inget unntak, og fikk dessuten haugevis av utmerkelser da han var yngre som svært begavet jazztrommis.

Noen "drittrommis" er han i alle fall ikke, uansett hvor mye du hater musikken til Slipknot.

Ang. denne tråden, så skulle jeg gjerne sett Lombardo eller Jordison steppe inn for Ulrich på permanent basis. Begge er antagelig overkvalifisert, men Ulrich klarer rett og slett ikke å spille sine egne greier lenger, noe som forsåvidt heller ikke er verdens vanskeligste materiale på trommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tåpelig..

Hater slipknot mye mer enn jeg hater ALT annet .. jeg hater det mer en altfor varme sommer-dager som er så varme at du svetter når du ligger sammenkrøllet inne i kjølerommet. Jeg hater det mer enn jeg hater fjortisser . Jeg hater det mer enn Bush!!

dritt trommis

Det virker for meg som om du hater veldig mye...

Jeg liker heller ikke Slipknot' date=' men flere av musikerne (inkludert gitaristene, selv om de sjelden viser det) er meget dyktige. Trommisen er inget unntak, og fikk dessuten haugevis av utmerkelser da han var yngre som svært begavet jazztrommis.

Noen "drittrommis" er han ikke, uansett hvor mye du hater musikken til Slipknot.

[/quote']Jeg heller forstår ikke hvordan folk kan like musikken BARE fordi de er flinke musikere? Det er vel hele musikkbildet som teller. Sounden.

Mitt alltime favorittband gjennom tidene f.eks er gamle Seigmen.

Langt ifra fantastiske musikere.. Men for en sound :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tåpelig..

Hater slipknot mye mer enn jeg hater ALT annet .. jeg hater det mer en altfor varme sommer-dager som er så varme at du svetter når du ligger sammenkrøllet inne i kjølerommet. Jeg hater det mer enn jeg hater fjortisser . Jeg hater det mer enn Bush!!

dritt trommis

Det virker for meg som om du hater veldig mye...

Jeg liker heller ikke Slipknot' date=' men flere av musikerne (inkludert gitaristene, selv om de sjelden viser det) er meget dyktige. Trommisen er inget unntak, og fikk dessuten haugevis av utmerkelser da han var yngre som svært begavet jazztrommis.

Noen "drittrommis" er han ikke, uansett hvor mye du hater musikken til Slipknot.

[/quote']Jeg heller forstår ikke hvordan folk kan like musikken BARE fordi de er flinke musikere? Det er vel hele musikkbildet som teller. Sounden.

Mitt alltime favorittband gjennom tidene f.eks er gamle Seigmen.

Langt ifra fantastiske musikere.. Men for en sound :)

Sa jeg at jeg likte musikken fordi de var flinke musikere? Jeg konstaterte bare fakta, at flere av dem -spesielt trommisen- er ekstremt dyktige. Jeg kan ikke fordra musikken deres, og hører derfor ikke på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de forrige albumene hadde de en fascist av en producer (Ross Robinson) som ikke lot dem spille soloer, siden soloer er "uncool" nå til dags. På den nye skiva spiller de faktisk soloer. Teknisk ganske imponerende (seriøs shred), men musikalsk helt på trynet etter min mening. Jeg tror de prøvde å dra en "Slayer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøs shred ja .. det må jo være vanvittig underholdende..

som jeg sier igjen og igjen . tempo er noe av det innen gitar som tar kortest tid å øve inn .. tror ikke jeg gidder å høre engang .. nei usj ,.. de kan spille så mange soloer de orker , det er fortsatt ikke bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men musikalsk helt på trynet etter min mening.

pjuhh.... godt å høre......

Dårlig musikalsk = dårlige musikere !! :P

Dårlig musikk.

Stone Sour har mye bra musikk, og flere av gutta fra Slipknot spiller i det bandet. Kanksje de bare er dårlige musikere når de har på de dømrade maskene? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.