Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amp-doktor i Stavanger?


Innos

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt en Laney PT30 som har litt problemer, og tenkte jeg kunne ta kontakt med en "proff" for å se om han vet hva det kan være og hva han vil ta for å fikse det.

Bør vel prøve rørskift først, men det hele blir jo mye lettere hvis han mot all formodning kan si meg at "problemet er garantert enten x eller y, og det vil koste z å fikse det".

Vet de fleste gitarforretninger kan ta den inn til reperasjon, man da får jeg vel sannsynligvis ikke noe kontakt med reperatøren på forhånd.

Siden den hadde problemet da jeg fikk den vil jeg gjerne vite om det er vits å fikse eller om jeg må sende den i retur, og evt. om det er noe jeg kan gjøre selv.

En musikkforretning ville jo aldri funnet på å gi en diagnose på forhånd, men kanskje en som driver privat eller ikke hører til noen bedrift er mer vennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo enkelt å sjekke om det er noe galt med preamp eller poweramp.

Bare å koble opp en mltieffekt som f.eks Boss GT eller POD inn i returt i f.x-loop. Funker det bra, så tror mener jeg at powerampen skal være ok.

Eller koble preampen fra forsterkeren inn i f.eks Line In på et lydkort og spille inn litt. Blir det spilt inn lyd, så er preampen grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.