Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gode gitar-/musikksjapper i Scandinavia?


rocktrond

Anbefalte innlegg

Som de sikkert har fått med seg har jeg startet gitarbutikk - der jeg importerer og selger ting som ikke er tilgjengelig i Norge ellers. Og da rettet mot rock/metal gitarister og bassister.

Men noen av merkene jeg tar inn kan det være aktuellt å også være distributør for i Scandinavia - og jeg lurer da på om noen har tips om gode gitar-/musikksjapper i Scandinavia som jeg kunne høre med om kunne være intereserte i å forhandle disse merkene.

Takker på forhånd for alle innspill.

Mvh

Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt selvgodt å anbefale sin egen sjappe når du har den tittelen på tråden, men siden spørsmålet egentlig er hvem som kunne tenke seg å forhandle gitarene, så må det vel være lov å gi en lyd fra seg allikevel. ;)

Vi er alltid interessert i å prøve gitarer, og det er også forutsetningen for at vi evt skal ta dem inn i butikken vår. Vi må vite hva gitaren gjør og hvordan det låter, og at de er verdt pengene for sluttkunden. Kan med andre ord ikke love noe, og vi er kresne og grunnleggende skeptiske (som du kanskje har merket på forumet allerede ;) ), men vi kan jo arrangere en demo-session, evt få lånt noen gitarer for å se hva det er for noe? Akkurat der er vi veldig lite vonde å be, og elsker å finne ut mer av hva som finnes der ute.

Ellers vil du jo være tjent med å ta kontakt med så mange butikker som mulig. Hvis du har med 4sound å gjøre; pass på å gå "høyt nok" opp i byråkratiet til at du prater med noen som faktisk tar beslutninger. Lykke til.

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Morten,

Jeg tenkte at du kom til å svare på forespørselen :)

Fra det jeg har lest ut i fra innleggene dine har jeg et veldig godt inntrykk av butikken deres. Synd jeg ikke viste om den når jeg var på ferie. Bodde ei uke på Nesøya og kunne jo ha stukket innom. Jaja, det får bli ved en annen annledning.

Ta gjerne kontakt på epost powerguitar@me.com - så kan vi ta det derfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.