Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som gir bort en el-gitar eller selger til en billig penge?


EirikOliver

Anbefalte innlegg

Har en billig elgitar med klassisk kinasyndrom (spaghetti-hals). Nevner ikke navnet her for å ikke stigmatisere merket (har blitt hintet om at jeg har gjort det før i dag), men for 300kr er den ihvertfall din hvis du vil ha den. Gitaren er helt ok, men som sagt er halsen "off" og er ikke mulig å få justert perfekt (det er noe skurring i båndene o.l.) Send meg PM hvis du er interessert. Ikke et godt eksemplar som sagt, men vel verdt 300kr.

Edit:

Tråden burde vel kanskje flyttes til "kjøp og salg"

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir du bort eller selger en el-gitar for tusenlappen or less ta kontakt! Jeg bor i Lier utenfor Drammen!

Jeg har en rød Epiphone Custom til salgs for 1000 kr, da det følger med en 20 watts forsterker og ett lite miksebord jeg aldri har fått brukt ;)

Jeg har også en Fender square, sånn nybegynner gitar som funker helt ok! Den kan du få kjøpt for rundt 600 kr, også med forsterker :)

Bor i Skien, men 0 problem å få det til deg siden det er ferie ;D

les%20paul%20special%20red.jpg

Dette er Epiphonen

d451104c262cf6c8b9834c8601eb97de.jpg

Og dette er Fenderen!

Endret av Boddis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rød Epiphone Custom til salgs for 1000 kr, da det følger med en 20 watts forsterker og ett lite miksebord jeg aldri har fått brukt ;)

Jeg har også en Fender square, sånn nybegynner gitar som funker helt ok! Den kan du få kjøpt for rundt 600 kr, også med forsterker :)

Bor i Skien, men 0 problem å få det til deg siden det er ferie ;D

Har du noen bilder av gitarene?c:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rød Epiphone Custom til salgs for 1000 kr, da det følger med en 20 watts forsterker og ett lite miksebord jeg aldri har fått brukt ;)

Jeg har også en Fender square, sånn nybegynner gitar som funker helt ok! Den kan du få kjøpt for rundt 600 kr, også med forsterker :)

Bor i Skien, men 0 problem å få det til deg siden det er ferie ;D

Du mener ikke en Squier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener ikke en Squier?

Det mener jeg helt sikkert. Jeg var litt.. brisen når jeg skrev det her :)

Men som sagt jeg selger den billig så jeg får penger til å betale for det nye utstyret som kommer til torsdagen ;)

Og jeg gidder ikke selge en starts gitar for 2000-3000 kr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså har du tatt bilde av en fender-strat, en mye dyrere gitar?

Jeg fant ikke ett bilde av en squier den kvelden, som jeg sa, var litt borte. Derfor tok jeg bilde av en som lignet ;) omtrent helt lik, bortsett fra at min er en "fake"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rød Epiphone Custom til salgs for 1000 kr, da det følger med en 20 watts forsterker og ett lite miksebord jeg aldri har fått brukt ;)

Jeg har også en Fender square, sånn nybegynner gitar som funker helt ok! Den kan du få kjøpt for rundt 600 kr, også med forsterker :)

Bor i Skien, men 0 problem å få det til deg siden det er ferie ;D

*snip

Dette er Epiphonen

*snip

Og dette er Fenderen!

Dagens tips.. Behold "fenderen" din.. Så scalloperer du halsen.. Og vips, så har du er morsom gitar :-)

Det var omtrent en slik jeg scalloperte for en liten stund siden, og jaggu har ikke "møkka" gitaren blitt en av de mest brukte pgitaren i huset.. Men den låter stadig crap.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.