Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skallopering?


Anbefalte innlegg

Ja, har sett den siden, men har skjønt at det går ann uten Dremel også? :)

Ja såklart. Bare å ha sandpapir utenpå noe avrundet som er tynt nok til å komme mellom båndene. :) Har litt lyst til å prøve dette på en Charvel-hals jeg har liggende, selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skaloperte min fant jeg ut at det enklestte var å bruke fingertuppene og sandpapir. Følte jeg fikk mer feeling med hvordan resultatet ble. enn når jeg brukte andre verktøy. Med skikkelig grovt sandpapir er det heller ikke så mye som skal til. Husk på å ikke ta så dypt at markørene i bånda forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja såklart. Bare å ha sandpapir utenpå noe avrundet som er tynt nok til å komme mellom båndene. :) Har litt lyst til å prøve dette på en Charvel-hals jeg har liggende, selv...

Selg den til meg når du er ferdig da, ser for meg Charvelen min med SCALLOPED REVERSE NECK :D :D :D

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg den til meg når du er ferdig da, ser for meg Charvelen min med SCALLOPED REVERSE NECK :D :D :D

Må bare få på nye bånd først :ninja: Og for å få til det, må jeg heve skilsene mine i båndarbeid betraktelig :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.