Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Distortion


Jens-K

Anbefalte innlegg

Eg held fram min evige søken etter ein god distortion-pedal. Kjøpte for noken mnd sidan ein keeley-modda DS-1 (heime-modda slik eg forstod det), denne får eg ikkje til å låte slik eg vil. Er ikkje veldig dreven på dette med effekter, så ein nøyaktig og god beskrivelse på kva eg er ute etter kan eg ikkje kome med, men eg er storfan av Gary Moore sin sound (f.eks Still Got The Blues-plata). Eg manglar både Les Paul og Marshall, men det må vel la seg gjere å få noko som liknar med Fender + Fender og ein god pedal?

Edit: Etter å ha lest litt på nettet har eg komt fram til at GM brukar overdrive, ikkje distortion. Stemmer?

Endret av Chuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burde vel la seg gjere å få feit fin vreng ala (ikkje nøyaktig lik) GM utan humbucker-gitar? Eg har ein Fender Strat 50`s, og ampen er ein Fender Performer combo. Korleis er dei ulike boss od`ane i forhold til Bluesdriveren? BD har vel ein mykje mildare vreng enn ein rein od-pedal? Kan Marshall Guv`nor vere eit alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guv'nor funker bra, men den har veldig mye gain - ville faktisk heller sett på Marshall Bluesbreaker II. Mer enn nok gain til det meste av blues/rock i den, og jeg syns den låter bedre enn Guv'nor :) Den har også egen funksjon for cleanboost!

Mulig du kan kjøpe min, har ikke funnet noe vettugt å bruke den til...

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guv'nor funker bra, men den har veldig mye gain - ville faktisk heller sett på Marshall Bluesbreaker II. Mer enn nok gain til det meste av blues/rock i den, og jeg syns den låter bedre enn Guv'nor :) Den har også egen funksjon for cleanboost!

Mulig du kan kjøpe min, har ikke funnet noe vettugt å bruke den til...

Veit du korleis denne er i forhold til bluesdriveren? Tek du tilbake ds-1`en i innbytte? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, sidan eg har ein blues driver er ikkje bluesbreaker det eg er ute etter. Etter modding av BD`en min funkar den ypperleg som clean boost også... Nokon erfaringar i frå dei andre overdrivana til Boss? (har ein forkjærleik for boss-pedalar, utan å vite heilt kvifor...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan komme ganske langt uten også ja, bare spør Boogien min. ^_^

Du kan, med effekter, få like mye gain med en single-coil gitar som med bucker. Men det er likevel en viss forskjell i lydkarakteristikken som gjør at de låter ulikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha funne ein del snuttar på nette, har eg konkludert at det er ein god overdrive eg er ute etter. Boss SD-1 virkar ok, men kanskje eg skal ta ein tur ut av boss-alnd for ein gong skuld. Nokon anbefalingar? Vil helst ikkje bruke så mykje meir enn 1000 flis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan en modda Blues Driver ikke kan gjøre nytten? :) Hva er det du er ute etter som den ikke klarer?

Muleg at det er eg som er heilt meiningslaus på innstillingar, men eg får ikkje den sugande feite vrengen ut av BD. Den er tøff som f til blues/rock, suveren om eg so må seie, men... Ein av dei låtane eg slit med å få riktig lyd på er The Loner. Veit at GM her brukar ein superstrat med humbucker, men det må vel kunne gå ann å nærme seg utan bucker? Der har du lyden eg er ute etter, rett og slett ein feit fin solo-vreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, burde da gå an å få til noenlunde sånn lyd med den pedalen og singlecoils. Vet ikke hvor mye gain du har nå etter at den ble modda, men... Har tidligere prøvd å booste en Blues Driver med en Super Overdrive, og DET låt fett det!

Det skal også sies at vrengpedaler stort sett låter bajs på transistoramper. Kjenner ikke til din amp, men om det er en transistoramp så kan det rett og slett være ampen som er flaskehalsen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.