Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Distortion


Jens-K

Anbefalte innlegg

Hmm, burde da gå an å få til noenlunde sånn lyd med den pedalen og singlecoils. Vet ikke hvor mye gain du har nå etter at den ble modda, men... Har tidligere prøvd å booste en Blues Driver med en Super Overdrive, og DET låt fett det!

Det skal også sies at vrengpedaler stort sett låter bajs på transistoramper. Kjenner ikke til din amp, men om det er en transistoramp så kan det rett og slett være ampen som er flaskehalsen... :)

Det er akkurat den kombinasjonen eg ser for meg skal gjere susen :rolleyes: Jauda, har tenkt tanken på å skifte ut ampen, det er ein hybrid-fender med transistor i clean-kanalen og rør i vrengkanalen. Brukar clean-kanalen då eg spelar mykje musikk som ikkje skal ha vreng. Har ikkje prøvd å bruke vreng-kanalen med lite gain, men trur den vrenger uansett kor lavt gainen står....

Når det gjeld gain på BD-2 etter modding så er den lavare enn før, no må eg ganske høgt opp før det vrenger. Derfor funkar den no mykje betre til clean-boost. Men kjem gainen over kl 2-3 får eg ein nydeleg rør-vreng, rett i SRV-land :D

Endret av Chuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøv med medium gain på vrengkanalen, og bruk Blues Driveren som boost? Kan gjøre underverker... :)

Ja det skal eg jammen prøve! Då må eg drage fram pedalen som høyrer til forsterkaren, slik at eg kan switche mellom clean og vrengkanalen alt etter som. Ajajaj, det blir mykje å halde styr på i kampens hete! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med en SansAmp fra tech 21. Med den kommer i hvertfall jeg veldig nærme Still got the blues-lyden med min strat.

Kan du fortelje litt om denne pedalen? Er vel ei slags stomp-boks slik eg har forstått det? Har kika litt på youtube, og må sei eg likar det eg høyrer... Kva type straumforsyning skal den ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då blei det ein bruk Sansamp GT2 på meg. Det virkar som om den kan tilby det eg er ute etter, så får vi sjå om det stemmer. Nokon andre enn syndromet som har erfaringar med denne?

Testa forresten det Aphelion tipsa om: BD-2 gjennom vrengkanalen, med gain ca midt på på både bd-2 og amp. Ajajaj! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gary Moore bruker jo som du seier Les Paul og Marshall, i tillegg har han vel ein Tubescreamer i mellom. "British"-modusen på Sansamp er vel laga for å simulere lyden i Marshall-ampar og med ein TS-type pedal (Boss Super Overdrive er jo i den gata) før Sansampen trur eg kanskje du vil komme ganske nærme, iallfall så nærme det er muleg å komme med det utstyret du har frå før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gary Moore bruker jo som du seier Les Paul og Marshall, i tillegg har han vel ein Tubescreamer i mellom. "British"-modusen på Sansamp er vel laga for å simulere lyden i Marshall-ampar og med ein TS-type pedal (Boss Super Overdrive er jo i den gata) før Sansampen trur eg kanskje du vil komme ganske nærme, iallfall så nærme det er muleg å komme med det utstyret du har frå før.

Eg får eksperimentere litt. Sansampen kom i dag, so ikveld blir det testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på om Mr. Chuck har funnet GM lyden sin. Hvordan låter Still got the blues nå?

Haha, som du sikkert har funne ut ved å følge med på Tele-prosjektet mitt: eg rir ikkje den dagen eg salar. Blei ikkje speling i går, blei maling av verandarekkverk og ei runde golf i staden :blush:

Audun: Håpar at grunnen til at du vil selge sansampen IKKJE er at den ikkje er noko å ha... Kom gjerne med dine erfaringar med denne pedalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, som du sikkert har funne ut ved å følge med på Tele-prosjektet mitt: eg rir ikkje den dagen eg salar. Blei ikkje speling i går, blei maling av verandarekkverk og ei runde golf i staden :blush:

Hehe, men tenk på den stakkars hesten da, som må stå der med sal. Prioritering Chuck, prioritering. Her må det viktigste komme først. Den avbrutte spaserturen (kalt golf) er vel ferdig nå og verandarekkverket trenger etter det jeg vet ca 11 døgn på å tørke, så da har du plenty av tid til å sjekke om GM har annkommet. Sett deg i salen, ri mot solnedgangen og spill GM, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...hadde meg ei runde med sansampen i dag, kan ikkje seie eg belir veldig fornøgd med kva den let ut av seg... No skal det seiast at eg justerte eigentleg heilt utan mål og meining, har eit lite håp om at det skal la seg gjere å få den til å låte bra. Om det er nokon som har erfaringar med denne pedalen, tek eg i mot alle tips om innstillingar med stor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

For Hi-gain vreng ala The Loner , så ville jeg ha testet MI Audio Crunch Box (www.godlyd.no) som er en skikkelig tøff distortion-pedal i Marshall -land. Ellers så vet jeg at Gary Moore på sin siste plate blant annet har benyttet seg av en T-Rex Mudhoney overdrive pedal. Til rene blues/rock ting, så synes jeg også at Keeley sine moddete TS-pedaler låter fett.

-V-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.