Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Distortion


Jens-K

Anbefalte innlegg

Ingenting som slår vrengen i en rørforsterker til den type musikk. det er få pedaler som vil rette opp lyden i en dårlig forsterker. Nå vet jeg ikke hvilken amå du bruker da. Men en god vrengpedal vil so oftest bare låte bra på en (i det minste) kurrant forsterker.

En feil mange gjør, er å kjøpe dårlig forsterker og invistere i dyre pedaler for å få godlyden. Noe som jeg syns blir litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så vet jeg at Gary Moore på sin siste plate blant annet har benyttet seg av en T-Rex Mudhoney overdrive pedal.

Solgte sansampen og kjøpte ein Mudhoney for eit par veker sidan, og vips så hadde eg lyden eg er ute etter :)

Går og ventar på ny amp, og reknar med at lyden berre blir betre når eg får skifta ut transistorampen med ein rør-amp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte sansampen og kjøpte ein Mudhoney for eit par veker sidan, og vips så hadde eg lyden eg er ute etter :)

Går og ventar på ny amp, og reknar med at lyden berre blir betre når eg får skifta ut transistorampen med ein rør-amp :D

Det kommer nok til å gjøre underverker for lyden din :lol: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.