Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Høykvalitets skinnreim med låsefunksjonalitet?


Konnis

Anbefalte innlegg

Angående sceneshow: Finnes da en mellomting som Aphelion sier. Sier ikke at man skal løpe rundt som Jimmy Page på steroider, men det er lov å bevege seg selv om man står på en scene. Og fortsatt spille ordentlig.

Selv foretrekker jeg ikke-semsket, men er nok bare smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spesiell årsak til at du ikke vil bruke straplocks? Da kan du bruke samme reima på alle gitarene. Ikke særlig praktisk å drasse rundt på ei reim om du har gitarer litt her og der. Jeg har Schaller Straplocks, null problemer. Tar heller aldri av reima etter at den har blitt satt på en gitar, med mindre gitaren selges. :) Engangsmonterte skinnreimer sitter sabla godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straplocks er jo noe annet! Jeg snakker om Lok-Strap: http://www.guitar.co.uk/accessories/straps...trap_for_guitar

Men kan jo seff kjøpe noen Straplocks og montere, de fra Dunlop koster vel 250kr elns. Men burde vel kanskje prøve både semska og ikke-semska skinnreimer..? Litt vanskelig å teste kanskje, men :P

Føler bare for å si at Lok-Strap aldri har sviktet meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straplocks er jo noe annet! Jeg snakker om Lok-Strap: http://www.guitar.co.uk/accessories/straps...trap_for_guitar

Men kan jo seff kjøpe noen Straplocks og montere, de fra Dunlop koster vel 250kr elns. Men burde vel kanskje prøve både semska og ikke-semska skinnreimer..? Litt vanskelig å teste kanskje, men :P

Sa aldri at det var det samme. ;) Du etterspør låsefunksjonalitet i tittelen. De færreste reimene har dette innebygd, så da er strap locks den mest sannsynlige muligheten. Ikke sikkert ordvalget var omhyggelig gjennomtenkt. ;) Som Tuff sier, kjøp ei semska reim. Om den ikke duger, gaff den innvendig. Det er jo ikke slik at det er umulig å flytte gitaren selv om du har semska reim. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde som flere sier kjøpt en semska reim og heller vært litt handy hvis du ikke liker det. Gaffateip er nevnt her, men jeg har reim som er semska på ene sia og vanlig på den andre og endte opp med at jeg gjorde noe så enkelt som å snu reima med en gang jeg ble vandt nok med gitaren til å begynne å showe litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode ideer her ja... men når jeg tenker meg om så er jeg kanskje interessert i en polstra skinnreim da jeg finner dette behagelig. Så tror jeg går for en helt vanlig skinnreim som ikke er semska. Får se utvalget i butikken i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.