Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan komme seg fremst?


LTBR

Anbefalte innlegg

(Ikke på AC/DC da, der skal jeg ikke, men føler jeg kan få det veldig gøy under In Flames på NRF, Satan så mange pinglete Emo-drittunger det kommer til å være der :lol: )

Da kommer jeg til å stå der "FIGHT, FIGHT, FIGHT!!!" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av gjorde det engang, ikke i så stor skal da var på PGB konsert på wrightegaarden så det var ganske stappa med folk. Han kom med rullestol og alle slapp ahn forbi til han var helt fremst og da klappa han sammen rullestolen og begynte å hoppe ^_^ han fikk noen olme blikk da :P hehe

h..ha.. HAHAHAHAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å drikke den første flaska fort da, så du kan pisse på den når trykket kommer....

Jeg kan fortelle en morsom historie fra Metallica på Valle for to år sia. En kameratgjeng på 7-8 stk stod ca 5m bortafor meg. Halveis ut i konserten stilte de seg plutslig i ring med ryggen inn mot midten. Etter ca 40 sekunder ga de seg med det. 10min etterpå var de borte og det lå igjen en tom kopp og en veldig stor dam med piss. Lite hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi så Metallica på Valle Hovin, kom vi ca kl 11. Det var maange som overnattet der i telt og folk kom grytidlig. Likevel stod vi helt fremme, vi som kom litt senere.

Irriterendes med folk som sniker, da er det bare å prøve å blokkere for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.