Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan komme seg fremst?


LTBR

Anbefalte innlegg

Har planer om å komme meg så langt frem som mulig på ACDC konserten nå. Er det å komme tidlig og lenke seg fast som gjelder:) Eller er det rett og slett rå makt?

Hva er deres tips for å komme seg fram?

Dette blir min 4. acdc konsert, de 3 andre jeg har vært på har jeg vært så full at jeg omtrent ikke husker noe, men denne gangen skal jeg være edru og så nære at jeg kan kjenne lukten av rullings og svettlukten av angus:)

Så ser dere en halvfeit halvsnau dødsfyllesjuk fyr med DYNAMITE skjorte langt der framme så er det bare å si hei, hehe

Endret av www.dynamite.name
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NicolaiF

Møt opp tidlig, og ikke drikk eller spis før konserterten, slik at du slipper dopauser.

Skal si hei visst jeg ser deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt opp tidlig, og ikke drikk eller spis før konserterten, slik at du slipper dopauser.

Skal si hei visst jeg ser deg :D

Møt opp tidlig, men for all del IKKE dropp spising og drikking. Det tar på å være på konsert og det er nok av folk som besvimer av å bli dehydrering, gå heller på do før konserten.

Når det gjelder sniking så skal jeg ærlig innrømme at jeg gjør det, men har uansett den erfaringen at man får en bedre konsertopplevelse litt lenger bak hvor det ikke er så mye trengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snik deg foran de som er mindre enn deg. Finnes noen av de litt større typene som kan bli lettere voldelige mot småttiser som sniker. :lol:

Nå er det lenge siden jeg absolutt skulle stå fremst. Ikke mange grunnene til å stå der for min del. Men om du skal holde deg nær scenen kan du jo prøve deg med en rullestol - kanskje de forbarmer seg over deg og lar deg komme backstage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av gjorde det engang, ikke i så stor skal da var på PGB konsert på wrightegaarden så det var ganske stappa med folk. Han kom med rullestol og alle slapp ahn forbi til han var helt fremst og da klappa han sammen rullestolen og begynte å hoppe ^_^ han fikk noen olme blikk da :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg en liten sekk, med 2-4 tomflasker. Så kjøper du like mange brus/øl(Inne på stadion) som du har tomflasker, og hell de over :) Kjekk metode, gjorde det i fjor når jeg så maiden, funka som bare det.

Evt, ta med en pose og et fryse element du kan ha det i så holder det seg kaldt :D

Endret av Stokkis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Bare så det er sagt, om en løk begynner å pisse på en flaske ved siden av meg, og han ikke er så altformye større enn meg, så klabber jeg til 'ann, helt klart!

Samme gjelder drittunger som evt. prøver å stjele plassen min.

(Ikke på AC/DC da, der skal jeg ikke, men føler jeg kan få det veldig gøy under In Flames på NRF, Satan så mange pinglete Emo-drittunger det kommer til å være der :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.