Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar


Opethmaniac

Anbefalte innlegg

For den prisen får du en custom Mayones Setius 7 strenger - det blir ikke stort bedre en det :)

OT men..

Har sett det har vært diskusjoner om Mayones på nett angående kvalitetskonsistensen.

Som f.eks nevnt i denne tråden: http://www.guitarsatbmusic.com.au/forum/vi...mayones#p172231

Har du fått noen gitarer enda for å sjekke ut? interssant hva slags erfaringer du får med de.

Jeg har sett en Mayones, men aldri prøvd en.

Sponsgitarene de har laget er nok upåklagelige, spørmålet blir jo altid om de følger opp med resten av prod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT men..

Har sett det har vært diskusjoner om Mayones på nett angående kvalitetskonsistensen.

Som f.eks nevnt i denne tråden: http://www.guitarsatbmusic.com.au/forum/vi...mayones#p172231

Har du fått noen gitarer enda for å sjekke ut? interssant hva slags erfaringer du får med de.

Jeg har sett en Mayones, men aldri prøvd en.

Sponsgitarene de har laget er nok upåklagelige, spørmålet blir jo altid om de følger opp med resten av prod.

Joda - det er særlig ett polsk "troll" (no offence Troll) på sevenstring.org som disser Mayones, men jeg har prøvd dem, og jeg har pratet med mange som spiller på dem - og så langt ikke prøvd/hørt noe negativt - tvert imot. Det vil alltid være noen som liker og likedan noen som ikke liker et produkt, og enkelte har sikkert sine skjulte agenda, men kom å prøv dem selv ;).

Og bassene deres vant prisen for beste bass produkt ved Messa i Frankfurt. Det er i alle fall ikke helt avskrekkende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.