Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

BABYLOTION - rocke band


daddy'O

Anbefalte innlegg

Synes det låter fint jeg. Fin balanse på miksene (bruker dere autotune inni der? låter litt sånn ;) ) Eneste jeg vil kommentere med lyden er at jeg personlig ikek liker skarptromma. Det er litt dyp og låter litt "bøtte" i miksen.

Hvor er det spilt inn?

Når det gjelder låtene så er de en smule for lange alle samme synes jeg. Hva med å prøve å kutte de ned litt og kvitte dere med noen "darlings"?

Eller...kjempefint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det låter fint jeg. Fin balanse på miksene (bruker dere autotune inni der? låter litt sånn ;) ) Eneste jeg vil kommentere med lyden er at jeg personlig ikek liker skarptromma. Det er litt dyp og låter litt "bøtte" i miksen.

Hvor er det spilt inn?

Når det gjelder låtene så er de en smule for lange alle samme synes jeg. Hva med å prøve å kutte de ned litt og kvitte dere med noen "darlings"?

Eller...kjempefint

Takk for kontruktiv kritikk.

Ja det er noe autotune inni der... bare for og rette opp småfeil.

Jeg er enig med skarptromme lyden. Trommisen vår hadde fått anbefalt et skinn som har slike luftehull rundt kanten... vi fikk det rett og slett ikke bedre, men vi veldig fornøyde. Det er jo et godt produkt, så når man legger merke til slike ting som du har gjort her, så han man veldig skarpe ører. :D for her er vi på detaljenivå...

Dette er spilt inn i NLC Studios i Skien, med en meget dyktig Kjetil Nesheim bak spakene. www.nlcstudios.com

Vi har også jobbet videre med låtene våre og lager nå stort sett låter på rundt 3 minutter, streite rocke låter med trøkk.

Igjen takk for kontrukltiv kritikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så når man legger merke til slike ting som du har gjort her, så han man veldig skarpe ører. :D for her er vi på detaljenivå...

jo takk...jeg lever av de så... :)

Forresten, hvis det er de Evans skinnene jeg tror det er så pleier de å låte fett da. Sikkert uheldige dere da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så når man legger merke til slike ting som du har gjort her, så han man veldig skarpe ører. :D for her er vi på detaljenivå...

jo takk...jeg lever av de så... :)

Forresten, hvis det er de Evans skinnene jeg tror det er så pleier de å låte fett da. Sikkert uheldige dere da

Ja det er Evans... mulig det låter bra live, men ikke noe særlig i studio... jeg vet ikke egentlig, men vi hadde litt uflaks der ja... Men vi tar'n neste gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jeg syns dette hørtes veldig bra ut! Er ikke no proff da, men likte det iallefall :)  

mvh kristoffer

takk, men hva er det som ikke er proft med det?

du må gjerne spesifisere... trenger og lære vet du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.