Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Les Paul Custom '73 Black Beauty


catweezle

Anbefalte innlegg

Hei alle, ny her -så vær snille ok? :)

Kom over dette forumet da jeg googlet litt på "Gibson Les Paul Custom '73". Har en slik jeg vurderer å selge, men er i tvil om hva den er verdt

ellers lurte jeg på om det fantes noen cowboyer fra Drammens distriktet her, da jeg er ute etter noen å spille sammen med. Nyinnflyttet til Drammen. Jeg er godt oppi førtiåra så er ute etter en gjeng med gamle cowboyer som liker blues/køntryrock, med litt trøkk og finesse

spiller gitar da, som du sikkert allerede skjønte

Cat-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei alle, ny her -så vær snille ok? :)

Kom over dette forumet da jeg googlet litt på "Gibson Les Paul Custom '73". Har en slik jeg vurderer å selge, men er i tvil om hva den er verdt

ellers lurte jeg på om det fantes noen cowboyer fra Drammens distriktet her, da jeg er ute etter noen å spille sammen med. Nyinnflyttet til Drammen. Jeg er godt oppi førtiåra så er ute etter en gjeng med gamle cowboyer som liker blues/køntryrock, med litt trøkk og finesse

spiller gitar da, som du sikkert allerede skjønte

Cat-

Tar den for 5000 :lol:

For å være alvorlig så går de vel for en rundt 20 lapper kanskje. Bilder er aldri feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den, eller en tilsvarende en?

Når det kommer til bruktsalg av gitarer av denne typen, er bilde av den faktiske gitaren lurt, da er lettere å komme fram til hva den faktisk er verdt.

Det er akkurat den gitaren, bildene er tatt for ca ett år siden ...har desverre ingen nærbilder liggende, var mest intressert i en generell vurdering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippe rundt 17-18 lapper, spørs hvor mye som er orginalt.

De kremgule mic-rammene er uoriginale, originalene på denne modellen var svarte og stemme-mekanismen er byttet, ukjent for meg merke/logo på dem, made in W. Germany men holder gitaren tunet 'evig'

resten er originalt

så, altså en 17-20 000 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en fra '73, og har prøvd og selge den gang på gang pga økonomien, men er rett og slett umulig.

Behold den du :)

umulig ...hva mener du? Er '73 en upopulær årgang?

Fantastisk å spille på da. "Fretless wonder", som den ble kalt. Spiller av seg selv

Men for meg er den en god del mer verdt enn 16-17 000, så får se om en så der 10 år eller noe B) ...da har jeg vel endelig sluttet å hoppe rundt på scener eller gitar'n er for tung for gamlingen (meg) :unsure: ...mahogany Les Paul'er er TUNGE, både i lyd og vekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umulig ...hva mener du? Er '73 en upopulær årgang?

Fantastisk å spille på da. "Fretless wonder", som den ble kalt. Spiller av seg selv

Men for meg er den en god del mer verdt enn 16-17 000, så får se om en så der 10 år eller noe B) ...da har jeg vel endelig sluttet å hoppe rundt på scener eller gitar'n er for tung for gamlingen (meg) :unsure: ...mahogany Les Paul'er er TUNGE, både i lyd og vekt

Nei, har fått masse hendvendelser, det er bare umulig å gi den fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.