Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

High end Jazz bass!


Gjest Thunder Fingers

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Hadde vel egentlig ikke tenkt å søke rÃ¥d om dette her, men siden forumet er sÃ¥ dødt sÃ¥ kan jeg skape litt liv?

hmmmm.. da er jeg på jakt etter "Highend jazz bass" :P

Sadowsky ligger i første linje, og det blir mest sannsynlig en metro (Ser på en USA, men tror ikke den kommer til å passe meg..) Tenker egentlig en helt sort metro med gripebrett i lønn og kanskje få byttet ut plekterbrettet med et i speil..

m3063_full.jpg

og her er forsåvidt USA sadowskyen jeg vurderer:

http://basschat.co.uk/index.php?showtopic=40964

Har og vurdert Lakland Skyline Darryl Jones bassen, da den ser riktig så flott ut, men den råstygge stolen deres er det som får meg til å trekke meg der, det får heller bli når jeg skal ha meg en 5er igjen, for der vinner DJ bassen på alle plasser utenom stolen..

3d9585d7121bf952c829fcf2ace571e2.jpg

Så det blir nok en sånn som dette mot slutten av året, men ikke nå..

Ellers så har jeg vurdert å få Shuker til å bygge en..

Men!

Jeg kommer alltid til å ha den underliggende Sadowsky GAS'en liggende der, det var trossalt delvis en sort/lønngripebrett sadowsky som fikk meg til å begynne å spille bass.. Jason Newsted på Cunning Stunts, Hehe.

Føler og at jeg synes at det egentlig oser "KLASSE!" ut av sorte basser med gripebrett i lønn :P

Blir nok Sadowsky Metro ja, nå må jeg bare ned i banken å mase om et lite lån på noen tusen :lol: Jeg har ikke talmodighet til å vente til Juni og skatte/feriepenger, haha! Må få somlet meg til å legge ut Ibanez SR506'en for salg og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Thunder Fingers

Haakenstad: Ja, jeg nevnte jo akkurat den konserten der som en av hovedgrunnene til at jeg GAS'er etter sadowsky..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mike Lull

Low End

Valenti

Warmoth (+ et skrujern og en loddebolt)

Fodera NYC

Clement

Shuker

Eugen (i Bergen)

Guitar Workshop (i Oslo)

+ en drøss med andre som bygger tilsvarende basser. :)

Og jeg må jo bare..... hva med.....

G&L?

*dukker dypt ned*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Det er den der Sadowsky gas'en så mÃ¥ roes vettu :P Men jeg tror jeg mÃ¥ roe utgiftene mine en stund nÃ¥ til jeg finner ut av hva som bli hva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :)

Ja, roe ned... det er jo lettere sagt enn gjort! :)

Men jeg har faktisk overraskende lite GAS for tiden. Skulle bare mangle, selvsagt, med de bassene jeg har. Ikke lett å skulle argumentere for noen lenger! *hehe*

Men om du har Sadowsky-GAS, så har du vel egentlig Sadowsky-GAS? Og da vil du helt sikkert ikke bli fornøyd før du har fått deg en Sadowsky. Så det er bare til å spare. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Jeg vet.. Det syke er at de 2 bassene som jeg har hatt sånn gas som dette etter tidligere er de 2 som har blitt, sÃ¥ det lover jo i utgangspunktet bra for en Sadowsky :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.