Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

High end Jazz bass!


Gjest Thunder Fingers

Anbefalte innlegg

Hvis du er på jakt etter en Jazz bass, sÃ¥ er vel Sadowsky "top of the line". Du kjenner jo Jazz bassen godt (tenker da Geddy Lee Jazzen du ved flere anledninger har sverget til), sÃ¥ du vet jo hva du fÃ¥r med en Sadowsky... det samme, bare mye høyere kvalitet.

Vet ikke hva de koster for tiden, men er Jazz bass det du trenger, er en Sadowsky helt sikkert noe du blir fornøyd med. :)

Spørsmålet er om det blir "end of all GAS"???? Tviler.... *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Thunder Fingers

Det blir det neppe :P kommer nok til å rotere en del basser til inn og ut her i huset :lol:

Men jeg er glad for at jeg har 2 basser so er "mine". Hadde Listeruden på øving her om dagen sammen med Trace Valve riggen, rør vreng og jeg hadde en vokalist som "SATAN for en bass tone, treffer rett i brystkassen". :D Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugbass
Enig, må være den lateste og meste elendige headstock noen gang jeg har sett.

Men, go go, Metro :D

Lat og elendig headstock...den var fin. Poenget er at Alleva Coppola lager basser minst på høyde med NYC Sadowsky, men koster det samme inn til Norge som Jonny Musikk skal ha for en Metro...

Men nå har jeg en NYC sadowsky fra før, og en AC på vei, så jeg skal kime inn senere med en sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Vurderer egentlig nå om jeg skal drite blankt i Sadowsky, bygge en Warmoth, og gi resten av pengene til et veldedig formål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugbass
Vurderer egentlig nå om jeg skal drite blankt i Sadowsky, bygge en Warmoth, og gi resten av pengene til et veldedig formål...

Lakland DJ er en av de aller beste jazzbassene jeg har prøvd uansett pris...USA Fender(2008-->) er knallbra ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Kroppen så litt rar ut egentlig, men ellers så liker jeg alt med den. Men jeg tror at jeg er litt tilbake på min gode gamle plan om Status/warmoth/Sadowsky jazz... kommer til å prise ut rundt 10.000kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugbass
Kroppen så litt rar ut egentlig, men ellers så liker jeg alt med den. Men jeg tror at jeg er litt tilbake på min gode gamle plan om Status/warmoth/Sadowsky jazz... kommer til å prise ut rundt 10.000kr...

Lakland bassen kommer vel å¨ca 10 lapper også. Den er iallefall bedre enn de to Warmoth bassene jeg har prøvd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Den har status hals :P men tja, kanskje jeg skulle ha prøvd meg på en sort DJ... Har i grunn hatt lyst til å prøve de.

Tja, Faen, Ikke vet jeg.. Har bare lyst på no annerledes en P bassen.. sånn for gøy, og det er jo ikke alt som lar seg gjøre like bra på flatwound strenger.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer egentlig nå om jeg skal drite blankt i Sadowsky, bygge en Warmoth, og gi resten av pengene til et veldedig formål...

Du må prøve min Warmoth Jazz-tard bass. Den er ikke så verst. ;)

Jeg flytter snart til Kristiansand, så da er det ikke lange veien heller. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Hva? Mer konkuranse? Må ta å skjerpe meg! :P

Har bestemt meg nå, blir nok warmoth opplegget, og det blir:

Status Graphite Jazz hals

Warmoth Jazz lønne kropp (snappy! :D)

MM/J Delano elektronikk

Delano 3 band preamp

har og litt lyst på en 3 streng retainer i typen som Sandberg bruker...

Også ellers det vanlige på alle basser jeg modder:

Hipshot american Classic stemmeskruer

Badass II stol

alt sort, og med romertall innlegg i halsen. Må bare få penger inn på kontoen nå, sånn at jeg får kjøpt et eller annet av det der før jeg blir dratt i en ny rettning... det går så raskt når man vet at man er ute etter noe nytt :P

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Status halsen veier jo nesten ingenting da.. Og jeg har god trening med tunge basser, Den kan umulig bli tyngre enn P bassen min fra 70tallet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Regner med det blir rundt 4000kr, grunnet at jeg skal ha litt "custom" greier på den.. (Satin lakk og romertall innlegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.