Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Children of bodom


PL3ktEr

Anbefalte innlegg

Elsket av så mange, kanskje hatet av enda mer, men personlig må eg bare si at eg syns musikken deres er genial. :D Herlige riffs og gitaristen er jo bare vilt nice og selv om eg ikke er spesielt hypp på black metall og sån brøle/skrike vokalist så liksom bare passer det perfekt, ihvertfall når sologitaren spiller lyst i bakgrunnen menst han synger. som f.eks

"Lake bodom" og Children of decadence". jaja, det eg egentlig ville ha frem i denne topicen var, ka syns dere om children of bodom ?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Emperoar
Angel Of Death og noen av de dere nevner er ok... hører ikke så veldig mye på dem.

Det er _ikke_ en Bodom-låt.

Children of Bodom er mitt favorittband. Vært fan i snart 4 år nå. Konserten på rockefeller var enorm! Alexi er mitt idol. bla. bla Hatebreeder er favorittskiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...selv om eg ikke er spesielt hypp på black metall og sån brøle/skrike vokalist...

Vil bare begynne med å opplyse om at Children of Bodom IKKE er Black Metal...de spiller en stil kalt Melo-Death (eller Melodic Death Metal om du vil), og er ganske så forskjellig fra Black Metal...

Jeg har de tre første studio-albumene, det siste gadd ikke bruke penger på...men for all del Alexi kan spille han, men det har en tendens til å bli veldig likt og kjedelig...og jeg kan ikke fordra keyboard soloene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.